Thursday, January 28, 2010

awak..baca post ni.



masa sekolahtinggi dulu,
awak la besfren saya! sayang awak sgt2 taw x...


kita share all sukaduka...
awak kongsi itu...
saya kongsi ini.....
kita penah nangis,penah gelak kuat2 together...
kutuk2 n gosip2...saya rindu semua tu awak..



awak matured,sempoi,brutal ja..
saya lemah, penakot, lembik..
tapi tu xpenah halang kita jadi besfren kan awak?
tapi
xtaw la, maybe saya ja perasan awak besfren saya...


awak taw macam2..
saya?satu benda pun xreti..
thanks awak..
awak banyak ajar saya pasal life~
ajar saya jangan jadi lembik dengan laki...

tapi
sejak awak ada besfren baru awak..
saya rasa disisihkan taw x awak....
saya buat xkisah, dlm hati?tuhan ja yang taw...

apa menda ja pastu awak buat ngan dia...
mana tempat saya?
ops~sory...
dia dah amik kan tempat tu awak...

sejak tu saya dah xrapat ngan awak...
saya dah xkenal sgt ngan awak...

awak lain...
salah saya jugak...
xcakap benda ni dari dulu~


tapi
saya segan...
saya baru ingat,
saya mmg xdak kawan...
ingat awak la kawan saya masa tuh...

tapi tidak.
bukan awak..

awak dan dunia awak..
saya dan dunia saya sekarang...

saya tahu awak akan baca post ni...
jangan rasa pape...
ini luahan saya yang terpendam selama 2 tahun..that's it.

saya masih sayang awak..
awak kawan saya forever..
walaupun,
bukan besfren saya lagi..

sedeh pedih teramat



0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)