Wednesday, February 17, 2010

love n vacation~


gong xi fa cai! hahahaha
sory2.
beta tak sambut k! heheheh

entry ni rojak ok ? hihi old n the latest!kui3.

***********************************************
BABAK 1
14feb.10.~ valentine kan? opss..sory. tu pun beta xsambut.haram! kan wei?
actually dgn tak SENGAJA.seriously! kluaq ngan yusrin jap.hahahaha
NIAT sebenar : nak kluaq ngn old besties.but how can i say, EVERYBODY BUSY kott. hmm
mood beta lesap r weh! plan xjadi kott ngn mpa! hmm
NIAT sunat : ohh..nak jumpa yusrin.hihi lama gila kott xjumpa!!!!! 6 bln lebih weh xjumpa.angkat tgn sapa sanggup bertahan mcm kami?? huhu 

then, went out seeing him laah..hihi
ohh my sis taw.hahaha i don care! kakak xkisah dah! weekkkk! =P

jumpa kejap sgt! xpa,tu pun aku segan! hahaha
nak mkn pizza sebenaqnya.hmmm tapi FULL ngn manusia.hmm
tak jadi lah..
pi patah balik pi kFc jaa.so so so so so boring!! so tu byk melambangkan betapa borinknya aku
then, mkn2,sembang2,bertanya khabar.hahahhaha skema kah kami?
tenkiu ye sbb blanja eskrim!! sedap sedap sedap! XD

no pix,sbb xsempat! jumpa pn mcm kilat ja.huhu
apa2pun... seronok bleh jumpa! miss u..***


****************************************

BABAK 2
let the pix describes the words.
hahahah
by the way..pi penang during chinese new year! sronok2!!!
bwk adik ijat masyam jln2..hahahha
so here it goes~~~

 
in car : OTW to penang



 
candid : by my sis! hoho tgh tido laa! 
sweet.look! tido ngn my bro.=))

 
sista : ohh..so cute! haha 
@ tanjung bungah beach hotel.mama suka book hotel nih.
sbb apa ma? ha, pantai dia lawa!


 
ohh.kami lagi! look @ the paradise background..oohh i like~



pose ckit : haa..cun tak?
.ikutsukahatilanakperasan.


 
family : loving them! muuaaahhxX
[ayah n mama ikut tema kakak : white]


 
taddaaa! white ok? haha
which one i look alike? hmm
MIX laa.parents aku wehh!



 
cik farra : jgn kacau bila saya tgh perasan.ngee~



ijat tgh blajaq swimming! i'm the teacher ^-^

snap!snap! yeah.these girls addicted to camera ~

 
ijat hensem! wangi2 dah bdk busyuk!! <3


 
ready to back home... ohh~


 
paradise~~~~


first time naik ferry ye ijat? best??

 
missing sumbody? not really.


 
gila glam kott. so?ada masalah?

 
tu dia..ferry nak smpai dah..hahah

that's all.
hihi
shopping? not so lah.
jln2 cari mkn jaa...
mama ja kott shopping.
me? ohh.window shopping! hee~

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)