Wednesday, March 3, 2010

maaf.hati saya sudah jadi milik org lain.


maafkan saya.
kita dah lama bercinta..
tapi lelaki ini dah mencuri hati saya.maaf.







saya dah jatuh cinta pada

GU JUN PYO! real name : lee minho


bodoh sungguh aku.
hmm
i know.
B.O.F dah basi.
astro dh ulang tayang dah cita nih.
apa la farah! stupid!
baru aku taw cita ni amatlah best!


dulu masa cita nih tgh HOT,
galak xmao tgk konon.
fokus study.hmm
yala,
but still rugi kan? rugi rugi rugi

ok2.xpe2.
skang dah xkisah.
bru tgk smpai episode 5.hahahahahaa
20 more to go!!
thanx fatin! ko penat2 download,sanggup kasi kat aku yerk.
cayang ang la beb!
hihihihihi
sumpah abih asasi nih aku tgk lg weh!

in love right now with jun pyo.heeeee
sory my dear.still love u,but love him more! =P

1 899 ohsemm people!:

ijad said...

entry yang menarik...

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)