Friday, April 30, 2010

tiada kerja.cari kerja.

title tu xdak kena mengena pun.haha

ok...demam dah kebah dah.cuma mamai sikit.hukhuk
*mamai-maksud 'pening' utk org utara

dah demam ni mesti la tak keluaq.terperap kat rumah macam pekasam.HAHA

so, duk umah bkak Fb.
yes, aku activate balik Fb aku.haha tgk la,nnti boring aku deactivate balik!
Fb pun dah boring laah. aku sambung main game yg aku dh tggai lama.
Sorority Life! best gila bebeh :)




enjoy gila main benda nih.. boleh pakai dress cantik2. Bf hesem2.HAHA
boleh attack sisters.muahaha. dapat duit byk2!
suka!!

ok people.
toodles~

4 899 ohsemm people!:

sarra azzam said...

km try men tp xpham!!!!

ajar ckett!!!

THE DUTCHESS~ said...

alaa...buat event laa byk2.
increase level,influence..

$$$$ pun byk...:)

dpt dress byk2!
syiokkk

sarra azzam said...

nk buat event cmner??

THE DUTCHESS~ said...

ala..klick button SOCIALIZE. ;)

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)