Friday, May 21, 2010

dating , meeting ,

puas sgt2 keluar rini.heeee
dapat dating, meeting my girlfriends.
hahahaaha.
hey, siapa lagi yg rasa girlfriends saya, tapi tak keluaq tadi, saya nak kata,
"ampa semua sombonk,"

mmg rindu kamu semua!

actually mmg plan nak meeting budak2 pompuan tuhh.haha
tak plan dating. coincidence.
aku sampai awal depan library.port untuk menunggu mereka.
mmg borink. my b text me, ajak pegi makan. fine.
ingat makan kejap la. makan pizza.hee
tapi sembang tak ingt dunia, smpai 2 jam.huhuuu
so,mereka pegi main bowling without me.isk isk. padan muka kau farah!

then, meet mereka di THE STORE. macam bangga ja..perghh!
sesi jejak kasih bermula.muahahaha
peluk peluk. cium ja dak.HAHA

mereka dengan ikhlasnya, mengajak aku pegi fatin's corner.
serious aku tak taw tempat tuh.adoii, kesian!
duduk perghlih ni lama dah, buat malu jaa..
"tempat tu depan balai bomba kangar okeyy".hahaa alia pesan.

weyy,angkut BF aku sekali.hahahaa
mmg best sbb korang sporting! sanggup membawa mamat ni sekali.HAHA
makan cendol pulut jerr. ehh, sedap jugak! :D

 pizza pizza pizza

saya&dia

ini mereka.
aku pejam mata. COOL konon.haha

ini bestfriend saya.dari high school sampai kini.insyaallah.
lama tak jumpa dia okeyy? rindu sangat2!!


p/s: aku nak jumpa korang lagi.paham? haha
this is an order.

5 899 ohsemm people!:

ezne ezureen rashid said...

oii...
aku sombonk la gini?? amboih!! hahaha

the Dutchess said...

haaa....

sapa mkn cili,terasa la pedasnya :D

sarra azzam said...

npe km xtrasa arh??
hurm..
naseb xpegi..
klaw x msti jatuh stndard i d kalangan wanita2 jelita neyh~
n sorg lelaki macho..
hohohoh!!

the Dutchess said...

cuihh.
ckp la dia tuh sombonk!


syg kita konon. xtringin jumpa kita pun.
hmmmmmmm

syakey said...

jejak kasih mmg sronok ^_^

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)