Sunday, June 27, 2010

111 - knock knock. hello! :D

salam 1 malaysia. cewaahh! haha

lama dah aku tak menaip.muahaha
mencari mood yg hilang okeyy. 


week yg terakhir di rumah.ya, last one.huuu
sedeh betol! aku mengaku aku mmg homesick tahap gaban.aku tak tipu.
pi kem 2 hari pun aku dah nangis taw..haha ni kan pulak 4 tahun. wow!
lama sungguh :(


aku agak sedeh tak dapat balik masuk UM..adoii keciwa ooh.
tapi alhamdulillah dapat masuk U jugak.heee
kini, struggle di UPM la pulak :D


no more to midvalley.
but say hye to alamanda.haha
buat teruk aku nih, haha naik train turun kL la wehh..apa susah :D

aku duk pkir tentang bakal roomate aku.
bagaimana kah dia? haha
dulu time asasi tak payah risau, mmg deal duduk ngn hazira :)
sekarang, adoii sesi perkenalan baru laa pulak..hee


barang barang dah cukup semua.
fuhh lega. banyak aku reuse balik.& aku beli baru.
baju baju baru, beg kuliah baru, handbag baru, berus gigi baru, perfume baru, kasut baru,
tapi bF tetap yang lama.hahaha tak baru.heee


dia pi UTM,johor wei, JOHOR! ;(
jauh gila selatan.huu rindu tahap mati lahh.
haluan dah berbeza sekarang. redha je lah cik farra oii.
dia cakap nak turun kL selalu.cakap utk sekarang leh laa,nanti2 nii?? hmm
busy lah, tak cuti lah, malas lah, jauh la. aku dah target answers dia. :(


apa2pun, aku tetap setia pada yg satu. cewwaaahh! hee
nak balik raya pun nanti dgn dia lah. secure sikit :D






adios people! wish me luck in new place, new atmosphere.

nahh love besar untuk korang!

5 899 ohsemm people!:

♥Intan♥ said...

♥gud luck farah!♥
stadi rajin2!muah muah.

.bahi. said...

selamat study farah!!

chaiyok2!

the Dutchess said...

thanx thanx! hee
insyallah :D


mpa pun gud luck jugakk!

sarra azzam said...

alamanda..
hahhah!!
gud luck sayang~
ermm..
simpan duit jgn duk berabeyh ja..
hazira ngan meeda dpt mne erk??

the Dutchess said...

thanx lalink! heee :D

insyaallah kalau nafsu shopping tak kacau.HAHA


depa dua2 UKM.hahaha

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)