Wednesday, June 30, 2010

♕ 115 - adios! sayonara!

selamat tinggal facebook. aku nak delete. ya, aku deactivate. atas nasihat orang ramai,muahahahaha ehh dak2, ada la makhluk tuhan yg membuatkan aku terpikir untuk delete. facebook melalaikan,dan aku sedar game2 dia juga bercorak yahudi. ya lah, facebook mmg yahudi punya kan.hahahaha.

jangan risau teman teman ku, masih ada YM yang menemaniku. buzz aku! hahaha


orait, meh sini nak bukak cita.
amik sirih pinang sama, baru cool. HAHA

esok iaitu bersamaan 1 JULAI 2010, hari baru bulan baru.
aku akan bertolak ke KL. nak masuk U weii, belajaq2! hahahaha
seronok pun ada, takut pun ada.
HOMESICK?? tak pyh ckp laa, termuntah kot duk sebut selalu.haha
"dah habih meta" dah org utara cakap.hehee maksudnya-dah habis meter :P


aku pening packing stuffs aku. bilik dah bertukar jadi gudang.hee bagus2. pilih barang2 terbaik dari ladang okeyy.hahaha korang tak paham? pkir lah sendri :P

aku amik baju tuh, kesian pulak baju yang ni.
aku amik bag yg pink, biru pun nak ikut. aisehhh payah laa!
sampai berus gigi purple aku gaduh ngn berus gigi biru! adoyaii =.="

fine.sumbat ja sampai penuh bagasi. :D aku ni cepat kasihan, so takleh la biar stuffs aku tertinggal. nanti diorang merajuk pulakk :P keinginan lebih penting dari keperluan..ingat tuh.HAHA

ini beg baju aku. suppose ada 4 ye.haha 2 utk baju, 2 lagi beg utk kasut & APA APA LAGI YANG PATUT.haha baldi, dustbin,hanger, semua aku reuse balik benda aku kat asasi. 
AKU PANDAI JIMAT DUIT :P


haa, aku bukan nak yang ni. kalau boleh aku nak microwave.senang aku nak panaskan balik makanan aku time posa nanti.maklumlah, aku ni kuat makan nasik. :) ya nasi! 
tapi biasalah, hidup pun namanya di kolej kediaman, mna leh guna.huuu 
tggu aku duk umah sendiri :D baru enjoy!
benda ni aku xpenah try guna. dia tak guna electric.just boiler.
boiled eggs paling sesuai. :) maggie pun okayy.
save electric kan? bijak mama aku :D
simpan nasik utk sahur pun okeyy tauke cosway tu ckp. ya, boleh didapati di COSWAY berdekatan anda.
*promote pulakk :P


beg beg kuliah. ada 6. cukup utk kelas seminggu.tiap tiap hari tukar beg.
bagos farah! :D


ehemmm, yg ni mmg takleh tggal lah.hee 
encik yusrin saya.
frame kfc tu dpt free. aku pun tak paham pasal pa abang kfc tuh bagi.
siap pesan suh buh atas meja study.adoii.haha
dia dapat warna kuning, aku dapat merah.
letak gambaq skema baru leh study :D


orait lah. adios people! doa doa la bagi aku kuat semangat. 
wish me luck!


footer : mungkin aku akan jarang berblogging. tunggu emosinaku stabil dulu k disana :) take care yaw!


5 899 ohsemm people!:

myra arshad (: said...

huh! panjang lebar betul. hehe

btw, msok study mna?
UM ye?
kos ? :)

papepun, gdluck yaaa!

ezne ezureen rashid said...

huihuihuihuihui..
nak teriak wehh aku baca T_T
huhuhuhuh
sedihhhhhhhhh nnti kita x leh jumpa dahhhhh tapi kann.. aku syg ang taw!! huhuhhuhh
belajaq rain2 k!!!
kalau nak pi putrajaya di ari minggu gtaw aku!! hehehehhe
syg ang! muahhxx!!

I said...

kamu kamu. bubye. take care and good luck dear. :)

the Dutchess said...

myra : hehe..suka pagi penuh page. :D
UPM pulakk..kos sains
pemakanan.. gud luck to u too!

ezne : aku syg ang jugak weii! huu ang pun study hard.hee orait.nnti sure jumpa kat kL okayy.


yana : byebye. jaga diri jugakk.
gud luck yaw!! :D

teyhah said...

bye kakok!sini ym xleh gna..bnci..gudlux sana:)

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)