Sunday, June 6, 2010

bola itu bulat.

semua org sedang gila bola. FIFA world cup :D


makan bola, tidoq bola, mandi bola, sembang bola, tengok bola.
fuhhh...fanatik gilaa. ehh aku tidak.hahaha

aku kureng sikit bab bola nih.hahaha
sbb aku rasa sakit jantung tgk.cemas! haha
okeyy,aku mmg lemah semangat.hee so what?

tapi ada satu alasan kukuh untuk tgk bola nanti.
Cristiano Ronaldo :D
sumpah aku minat gilaa mati! hahahaaa
hensem dia beb. ishh kalau la ada mamat melayu sorang mcm dia, aku masuk minang teruih.HAHA

ni muka2 dia yang comel :D

org ckp dia playboy, tak pandai main, harap muka ja, bla bla bla.
ahhh i don't care ok? for me, dia cukup package.enough ;)
dia punya duit, ikut suka hati dia nak buat pa pun.

ok enough cita pasal bola.
SUKMA pun dah dekat.
Bf aku masuk lagi.haisshhh aku tak bpa nak bg la.
bukan sbb apa, sbb kaki dia tak ok lagi.risau uhh :(
tapi dia minat.& ni last year dia nak masuk.fine.

sepak takraw okey :D
nak jadi suebsak konon.hahaha
chaiyyokk! kalau menang duit belanja kat saya ok.
*_* nanak handbag satu


0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)