Friday, June 25, 2010

contest : GADIS PALING COMEL



syarat-syaratnya mudah sahaja.
  1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
  2. perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
  3. letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
  4. buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu.perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib.terpulang mahu letak atau tidak :)
  5. di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
  6. tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!

to enter this contest just visit this blog
warnawarnikehidupanku

gambar comel aku??
tadaaa~ 
  aku tak taw la ni comel ke tak..haha
hasil pilihan rakan.cewaahhh :D
benda yang paling cute aku pernah ada...
teddy ni bF aku yang bagi.
mula2 mmg rasa pelik sbb kaler dia yg pink sgt.haha
lama2 pkir mcm cute pulak..syg teddy ni oo! :D

kena tag 'seorang' kawan?
 Farhana Syakirah

ini adik aku. aku rasa dia comel :D 


i'm done!

4 899 ohsemm people!:

sarra azzam said...

hahahah!
kelakar la teddy tue..
pink biru??
nmpk sgt melambangkan
boy & girl..

sgt comel~

the Dutchess said...

mmg lawak kot! hee

tapi sweet la kot.unik sgt2.
lain dr yg lain :)

Trah Wann said...

klau ta comel mcm sy ni pun boleh join gak ke ? hehee .

the Dutchess said...

trah : boleh2 join ja :D

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)