Sunday, June 13, 2010

terima award. ini saja :)



1) APAKAH NAMA BLOG ANDA DAN KENAPA ANDA MEMILIH NAMA ITU ?
dutchess diary. sebab aku suka being a dutchess.okeyy? simple as that.




2) APAKAH LINK BLOG ANDA SEKARANG DAN BAGAIMANA BOLEH TIMBUL IDEA UNTUK MENAMAKANNYA SEPERTI ITU?
http://farradutchess.blogspot.com. idea??? sat nak gali memory..urmmhhhh.... haa,sebab nama ala2 glamour aku farra & aku seorang dutchess.muahahahhaaa




3) APAKAH 'METHOD' PENULISAN DALAM BLOG ANDA?
method???? nope.haha aku tulis ikut suka hati aku ja...aku luahkan segalanya! fuhhh. :D



4) PERNAH TERASA NAK HAPUSKAN BLOG ANDA? SEBABNYA?
pernah.pernah.pernah! sebab rasa dah takdak idea.hahaha & aku benci stalkers.




5) PERNAH TAK AHLI KELUARGA ANDA MEMBACA BLOG ANDA DAN APA KATA MEREKA?
pernah! ya! hahaha...mereka senyap.fine. :D



6) APA PERASAAN ANDA APABILA ORANG LAIN MENGATAKAN BAHAWA ANDA PUNYA BLOG INI BURUK SEDANGKAN MASIH ADA YANG MENGATAKAN BLOG ANDA CANTIK?

buruk??? terima kasih atas kritikan anda. :)
cantik??? terima kasih atas pujian anda . :)
no feeling lahh...cool lebih baik :D




7) BILAKAH ANDA MULA MEMPUNYAI BLOG?

2008 aku dah start buat. tapi secara rasmi active, awal tahun 2009 la.




8) SIAPAKAH ORANG PERTAMA YANG MENGETAHUI ANDA MEMPUNYAI BLOG?

Alia Zuber 




9) APA PERASAAN ANDA APABILA ORANG ASYIK MENGATAKAN TENTANG BLOG ANDA DI SEKOLAH?
sekolah??? ehhh...sat, aku dah abih sekolah lol! :P




10) 10 ORANG KEATAS SETERUSNYA UNTUK DI TAG

farhana
alia zuber
sarra
intan
athirah
bahiyah
izyana
ezaida
anati
kamu! :D



0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)