Monday, July 19, 2010

♕ 116 - hello yaw!

assalamualaikum.

dah lama blog ni tak terusik.maaf, bukan hanya kerana sibuk tapi kerana jiwa aku hilang disini. ya,hilang.

luahan kali ni mungkin akan jadi panjang berjela jela, tekan ja pangkah kat atas tu kalau tak nak baca.
easy right?

u guys mesti dah taw, aku dah mula kehidupan aku di UPM.
seronok ka tak seronok? ofkos tak seronok.hehehe
east to west, home is the best! kan kan kan?
rumah yang lengkap semua, air cond, water  heater, queen size bed aku tuh, bilik aku.
baru macam heaven. bukan kat sini mcm hell, tapi mcm tak lengkap.

ketidakpuasan hati aku kat sini,
kolej aku punyalah bapak tinggi atas bukit. mmg kurus lah aku.jamin.
wifi kat sini? masyaallah! slow tahap gaban.slow! nasib dah beli broadband sendiri.
alhamdulillah.

kawan? ya,dah byk kawan. :)
tapi aku masih dlm proses mencari teman sekepala aku.aku totally agak pendiam kat sini.
hey membe2 lama, terkejut kot kalau tgk farah ni tak cakap banyak kan. sadis betol.

nak pi fakulti naik bas.huhuhuu bas. agak tak seronok.tapi tu ja kemudahan yang ada.
nak kereta satu. ayah cakap pointer bagi tggi sem ni. insyaallah! demi kereta satu.baru aku boleh bergerak dgn senang hati.
UPM ni punyalah besaq mak oii. mmg kampus dalam taman.muahahaha bukan taman kot, hutan pun ada.
tapi scenery cantik,terpesona jugak lah. UM dulu kecik ja.

kawan2 aku duk sibuk pasal ptptn. payah sgguh kan nak isi borang.macam2 hal.
silap sikit tak leh.adoii.
aku ni alhamdulillah dapat tajaan FA&MA.
itu tajaan father & mother.hehe aku ni bukan la org kaya sgt, tapi bapak sendri nak tanggung, kita ni anak,ikut ja lah kan. alhamdulillah. terima kasih ayah,mama! :)
tak payah pikir pasal hutang lepas grad nanti.

pasal couple, ya,masih dgn dia. walaupun jauh yg amat.dugaan tak payah ckp la.
percentage nak gaduh tu mmg tinggi. tapi kami dah besa berjauhan, so, setia & percaya paling perlu.

kakak rindu mpa. ana, alan, ijat. kakak rindu mpa sgt2! 
kalu boleh esok kakak nak balik taw dak. ya allah, mmg aku homesick.
bukan buat teruk, tapi kat sini aku makan suku nasik pun tak abih.
kat rumah dulu 2 kali tambah. kat rumah dulu semua aku sapu.

bila ayah tepon,mama tepon, ayaq mata tak payah ckp la..
duk kat tebing mata.tggu mencurah ja. aku tahan.
tapi bila dengaq sora ijat ja, ayaq mata meleleh. rindu.
rindu adik. adik pun mesti rindu kakak kan. masa cuti dulu aku yang duk dengan dia.semua ngan adik.
ya allah! rindu weh, rindu.

tok & wan tepon lagi lah tak tahan. tok siap ngan nasihat lagi.pesan mcm2, jgn lupa diri.
sebak dada aku. wan la paling lawak.cakap cool ja. sayang wan!
"duk elok2, farah cucu wan paling pandai, tak payah ingat rumah sgt,belajaq dulu na. nanti balik wan beli udang besaq." adoyaii.wan nih mmg, ni buat aku syg dia sgt2.
menitik ayaq mata aku.

aku emo kan? mmg. sorry.

bila semua org taruh harapan tinggi, jadi satu beban taw utk aku. bukan senang nak puaskan hati org.dan hati aku jugak.
aku boleh promise satu ja, aku akan belajaq elok2. 
anugerah dekan aku buru.
insyaallah.



 

4 899 ohsemm people!:

.bahi. said...

gud luck farah. belajaq elok2...dengar ckap bahiyah. ngeeeeeeeeeeeeee

the Dutchess said...

thanx weii!
:D
aku dengaq ckp mu jua.

the Dutchess said...

thanx weii!
:D
aku dengaq ckp mu jua.

the Dutchess said...

thanx weii!
:D
aku dengaq ckp mu jua.

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)