Saturday, July 31, 2010

♕ 117 - refresh.refresh

salam.

sudah 4 minggu aku kat sini. mencari sesuatu yang tak pasti.haha
poyo jaa!

pasal study? fine.just follow the flow. aku tak tangguh assignment aku.
aku antara mereka mereka yang berjaya hantar awal. yeay me! hee

pasal roomate, nahh malas nak cerita sudah.
dia buat hal dia, aku buat hal aku.

pasal raya? dah beli baju.ecehh rahsia. :D
tiket bas pun beress sudah.
terima kasih BF ku syg kerana tolong belikan!
khabar angin sepoi sepoi bahasa mengatakan tiket dah nak abis wooi..huu
nasib beli awal.fuhh & aku balik dengan si dia nanti.hehe
rasa secure sikit. al maklumlah, susah nak cari org perghlih kat sini. takdak budak perghlih course sama ngan aku.adoii payah payah.

pasal emosi? dah stabil sikit. terima kasih untuk mereka mereka yang support aku.
cuma homesick dah sebati. cannot deny it.hmm

pasal facebook? aku delete. hee malas sudah.

pasal bF? dugaan tak henti henti. bukan sebab orang ketiga, keempat or anyone.
sebab kami sendiri. dugaan lagi banyak bila dah steady lama ngan dia.
sabar sabar sabar. fikir terbaik untuk masa depan.

ada mamat sorang nih nak masuk jarum, fine, kau budak veterinar.doktor kan?
bagus. tapi aku dah berpunya.dan aku cuba setia.
kau cari la doktor sama kau jugak. thanx sbb jadi gentleman.
aku respect kau, respect aku jugak.
kawan kawan ok?

aku dan dunia aku sekarang.
no more malu malu. aku sekarang lebih suka volunteer nak present kat depan.haha
perubahan drastik, yang aku rasa bagus untuk diri aku. best bila ideas & cadangan kita orang appreciate.
no shy shy kucing. more selfish,for good reasons.

adios people.




0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)