Friday, August 27, 2010

♕ 121 - oh oh next week. :D

assalamualaikum, konichiwa, salam sejahtera semua :D

dah lama tak mengadap blog aku lama lama.haha
bukan apa, tak sempat dong.serious tak sempat. Aku mmg pulun,haha kwn2 aku gelak aku pulun buat assignment awal2.
hoi hoi, aku nak balik raya, tak mao pkiaq lah benda benda nih. sakit otak ja.
target aku: siap semua ssignment sebelom raya.
(aku rasa target acomplished kot...alhamdulillah)

mama pesan siapkan awal awal.tak kalut nanti.ya mama :)
mungkin ada mulut mulut akan ckp, "ala,first year,first sem, mesti la pulun kan...tgk la nnti cmna.."

fine guys, i will prove u are wrong :)

ehh korang korang! ni list aku untuk next week.HAHA bukan wishlist dah. must-do list!
  • siapkan foot note kenegaraan (subjek wajib U,jgn ingat aku suka suka amik! haha)
  • selasa-MERDEKA! :) cuti lagi,cuti lagi. jom pi midvalley jom. coursemates ajak.mari kita lihat dlm purse dulu yep.haha setakat ada kertas merah merah takmao laa..
  • rabu??? plan nak cuci bilik,cadar semua taruk dalam mesin. ohh teman alia pi format laptop.dush dush,lupa plakk.hehe
  • khamis aku taktau lagi nak buat apa.haha packing beg kot. jakun kah aku?HAHA perghh rindu rumah la beb. adik adik tersyg duk tunggu. :D
  • JUMAAT-heaven!! masyaallah bukan syurga, tapi cukup aku kata dpt buat aku bahagia. si dia tersayang dapat aku jumpa.ohh setelah 2 bulan.hehe dah plan macam macam, siap buat list taw.macam macam nak beli nih.gatai tangan ohh. $_$ nak tunjuk tunjuk ja, dia keluaq duit. ala heaven bukan? :) shopaholic yaw.
ha, hadiah my sis! tak leh lupa ohh.mampuih kalau lupa.hehehe jgn risau ye, kakak & abg ipar akan beli. :D
hadiah mat ijat (adik kecik cumil aku tu) nanak robot transformer.aisshh kecik2 dah pandai cakap nak, tu yg payah.hehe takpa, kakak beli jugak. si adik laki aku sorang lagi tuh, yang mat blurr tuh,HAHA taktaw la nak bg apa kat dia.kesian pulak tak beli apa kan..tshirt lah kot. okeyy?

malam tu naik bas sampai perlis! yahooo~

my lovely sis <3

ini budak budak laki yang baik baik :)

ini the only one i love :D
*gambar lama*

mutiara kata : apa yang kita dapat, kita patut syukur. apa yang kita tak dapat,redha..tapi jangan putus asa...usaha untuk dapat apa yang lebih patut kita dapat. :)

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)