Saturday, August 28, 2010

♕ 123 - girang.

"oh oh oh balik kampung, oh oh oh balik kampung....hati girang!"

ehem...salam semua :D
mood raya ni okeyy yaw..haha counting days counting days.

semalam dapat berita buruk, hp dia hilang.
sedeh aku.
semalam jugak ada berita baik, bervideo call sampai pukul 3.
wow,lama.HAHA terima kasih ym :)
agak pathetic kah?? tidak lah. kami mmg tak penah bervideo call seperti anda anda semua. first time.:D

tengah plan macam macam dalam otak.hehe (agak gegeh kan)
nak itu ini..wahhh tak sabaq. cepat la jumaat..come to me!
nafsu jaga.huhhhh $_$

ehh ada jugak kan orang tak suka kita in relationship kan?
bukan kawan perempuan, member2 dia jugak. pelik aku.ishh gay kah anda???
semacam jaa..semua tak suka pasal aku. perghh aku awek dia la wei. adoii...takot aku ngan perangai mpa.
nak melawak pun agak agak lah..(tapi aku rasa ini bukan kidding stuff dah)
freak!!!! nasib aku takkan jumpa mpa.haha kalau jumpa pun aku buat tak kenal.hee

baru aku perasan, my sis blog layout sama ngan i! wink*wink*
keep it up sis.i loike.suka suka!! <3

patut beli apa utk mama?? jeles pulak tengok kawan beli baju raya utk mak dia.
(thinking...thinking) beli blouse pun okey kan? fuhh..pkiaq macam macam ni.haha

aku cakap pun macam apa daa..campunq campuq semua.HAHA

tadi tolong maksu buat biskut raya. ohh saya buat mesti sedap! :D *perasan*
lupa nak inform u all, asyik weekend je,tidoq umah paksu...
tidoq umah paksu,asyik weekend je.HAHA atau weekend kita spend utk shopping orait!
tak shopping pun xpe, window shopping pun alhamdulillah dah.cuci mata yang asyik ngadap buku & laptop tuh.heee
ini stress medication. u must try ^_*

adios people!

mutiara kata : sabar separuh dari iman. tapi sabar pun ada batas. renungkan lah :)

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)