Sunday, August 29, 2010

♕ 125 - cari kerja

okay,cari kerja?? haha mmg! bukan cari nahas.heee
bukan kerja bergaji, tapi kerja bila boring.muehehee
..................................................................................................................................................................

ASSALAMUALAIKUM :D

inilah kerja yang aku buat. dan byk lagi. contohnya header baru aku.HAHA tak cun pun,saja gatai tangan nak buat jugak. (ketegaq! dah tau tak cantik)

yang atas ni kad raya aku atau ucapan hari raya..ala ala student overseas tuh, aku jeles oo. takpa2,nnti sambung master kat overseas yaw :D aku post dalam fb,ramai gak jeless kan.. cowok sebelah pompuan cun tu(aku la! *perasan*), adalah lee min ho.. <3 ramai kot dah kenal.weeheee BOF ^_*

duduk rumah paksu agak heaven jugak, tak penah bukak posa kat rumah dia lagi...asyik makan luaq.
hehe semalam makan pizza hut, dan kfc jugak. ya,serentak.al maklum lah pizza dan kfc berjiran.maksud saya mmg bukan dh jiran,kawin kot,melekat dinding! dekat kuchai nuh..woohoo tak penah makan sebegini rupa.HOHO dah sapu pizza, kfc pulak. :DD jeans rasa ketat.huhhh menyebabkan perut buncit balik! haha tak leh jadi nih. diet diet balik. sampai rumah hampir nak muntah. Malam ni pulak nak berbuka satay kajang pulakzz..ohh ohh alert! :( tak mao gemuk!



mutiara kata : makan sebelum lapar, berhenti sebelum kenyang :)

counting days for THAT day :) 5 days to go.

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)