Saturday, September 4, 2010

♕ 128 - senyum sampai telinga :D

3rd september (yesterday) was a beautiful day.
get new experience, new things.
at the place,usual place. but I felt new.

ok,cukup bermadah dalam english yang aku tak berapa terer pun.haha *tipu,tipu*
semalam, indah rasanya...cewaaaahhh haha. ok2,serious ni.cukup indah! hahaha

aku tegaskan disini, bukan nak gedik2 cerita kisah aku dating.
aku just excited nak cerita sebab KAMI bukan seperti anda anda yang menjadikan date itu satu kewajipan.
date dalam masa sebulan,2 bulan, kadang kadang 5 bulan? oh itu kami.serious jarang jumpa.
sekali jumpa mmg rasa bahagia..eceehh cliche pulak :P alhamdulillah dah cecah angka 3 kami bersama.

enough intro sikit sikit.hee
semalam keluaq dari kolej pukul 9.lambat gila =.=" plan KONON nak keluaq pukul 7.30.haha
tunggu bas,naik KTM pulak,fine sampai jugak KL sentral pukul 10.30.aduhh dah boleh nampak dari jauh muka mamat yang dah jadi macam taik.huhu
"sory lambat"...."tadi bas jalan lambat,...KTM ramai org.,..."
aku duk cakap dia tak tengok muka aku pun.huu dia cakap "takpa,.."..."jom"
agak frust di situ,dengan ketiak aku peluh basah,tudung senget, he ignored me.huh

aku followed ja belakang dia...silent silent sampai LRT.
dia tanya, "nak pi mana ni?" aku just cakap,"ikut lah mana pun"
dia gelak, "org tak marah pun la"..."jom pi KLCC nak?"
aku senyum sampai telinga :D sambil angguk angguk comel.
(tak comel pun la)

dah sampai tu, masuk I-setan. sale kat situ agak tak best ya. discount 10%-20%????
uhh baik tak payah discount =.=" tapi baju SEED comel comel.
pegang pegang satu cardigan turqoise ni,cantik. harga? ok,cukup cukup fulus aku dlm purse. Dia pulak pi usha kemeja.ishh tak teman aku pun.
dah pilih size apa semua (aku pakai M,aku gemuk), cari cashier.
then baru terpikir,eh nak beli baju alan lagi (adik laki aku yg blur tu).nak usha blouse lagi.
tak berbaloi kot.. fine,letak balik. Cari Dia,hilang mana entah..geram yang amat kot! >.<
call tak angkat,baguih! dengan amarah yg amat, aku tunggu kat luaq teruih.hati sakit. Selepas 10min berlalu (aku taktau pun berapa minit.HAHA), Dia mai kat aku,cewah dia shopping.huhh beli apa taktau. Aku macam besa, serbu soalan macam machine gun penuh peluru. yang dia tau ckp,"ishh..nah. org beli kat dia bukan nak kata terima kasih" terkejut aku. cardigan tu. :D senyum sampai telinga lagi.hee then pi aquaria,masuk lagi utk 3rd time.boring pulak.HAHA

ronda KLCC sampai tak taw nak pi mana dah...haha sakit kaki,gladiator aku melecet dah.
duduk kat kerusi...sembang macam orang orang lama tak jumpa.tanya itu ini,cerita semua kat dia..aku pun tak sangka dia pun bercerita.i felt close to you syg :) first time jugak KAMI dapat tgk wayang together,tengok Step Up 3.best! dance dance.fuhh tergugat. (dia nak tgk the Descent,aku takot la wei)
then decide nak pi PAVILION, jalan kaki lagi.tenaga manusia banyak digunakan.huhh
kat sana tak payah cakap la,alih tag baju,harga BESAR BESAR.haha kami gelak ja,sebab tak mampu kot.gila lah. seronok try try baju.merasa jugak pakai baju hyper mahal tuh. macam lawak boleh tengok dia pakai tuksedo ala james bond tu.hensem jugak u! weehee yang tak tahan muka amoi cina tu,tak puas hati kami tak beli..HAHA sapa suruh kata boleh try! jadi gila gila pulak hari tu. gelak sampai telinga :D dapat sample perfume lancome pun jadi la. calit sini sana sikit. terima kasih! ✿

jalan jalan kaki,sampai times square pulak.hahh,ini baru dikatakan SALE.hee putih mata aku, semua nak! pegang itu,pegang ini. best la wei baju baju cantik. "nak apa cakap,kan dah janji nak belanja hari ni" dia cakap sambil tunjuk tunjuk kedai Next Shop tu. macam taw2 ja, baju situ ala ala korea byk..eee geram! sesi try baju bermula, Dia yg pilih pilih.hee sweet pulak u :) dapat jugak blouse dengan coat. ehh coat tu beli kat ROMP. dah boleh jadi macam artis korea :P thanx.

masuk Levi's, dia beli jeans satu utk dia.aku tak mao..dah beli hari tu ngan mama. jalan jalan lagi,ehh dah pukul 7! oh my gucci, kedai makan semua penuh.huuu macam na nak bukak posa ni! geram geram...muka dah macam taik.huhu last2,beli roti,ayaq mineral..ha nah,bukak posa tepi kedai.HAHA lebih kurang 7.45 naik atas serbu McD..nampak macam desperate couple,haha tunggu nak berebut tempat duduk.orang orang macam sardin tuna kat McD tuh..pening pala!

shopping tak habis lagi yaw.hee sambung sambung. Gendang gendut tali kecapi,kenyang perut senang hati ♥
pusing pusing sampai body glove, beli baju couple :) ehh first time jugak ada baju sama.suka suka! aku beli baju untuk alan, dia pun galak beli yang sama.nak sama ngan alan pulak -.- jalan sampai vincci, kasut comel yang trend terkini,sensasi tu ada..wahhh sakit mata,bling bling! try try,nahh ada org bayaq, weii tak dan cakap pa lagi dah pi bayaq..nasib size aku >.< (aku size 7) senyuum sampai telinga lagi :D

ada makcik jual teddy..murah2.. aku beli satu untuk dia.weehee dia malu! haha padan muka. aku dah byk teddy kat rumah,so takdak niat nak tambah collection pun :P shopping baju utk adik pompuan dia,aku yg pilihkan (bangga sat :)). beli chocolate bungkus comel2 satu utk aku,terima kasih, so sweet ♥ atas bas aku makan sampai habis.hee (sedap sangat)

naik bas pukul 10.30...fuhh nasib tak tertinggal..dah nyaris nyaris. thank u for lending ur shoulders..habis sweater kena ayaq liuq basi.sorry :{ finally i am at home right now.


best memory ever.♥
iLy.iMy.



p/s : takdak gambar utk ditunjukkan sebab Dia yang menangkap semua gambar,dan saya belum sempat nak bluetooth. :)


5 899 ohsemm people!:

ezne ezureen rashid said...

gilaa besttttttttt

jadik princess lah hang!! hahahhaha

the Dutchess said...

eceehhh tak jdi sgt kot! haha
tp best la <3

Bahiyah Ab. Rahman said...

woaahh!! best best ampaa...
like this entry..
sweet bangettttt

I said...

new experience boleh buat kita ingat macam nak mati. *clapclap
sukaa~ hahaha. aku pulak yg excited.
:)

the Dutchess said...

terima kasih! <3 weehee

best*

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)