Wednesday, October 20, 2010

137 - dulu benci,sekarang suka.

ya, dulu benci, sekarang suka. tapi tak makna aku sayang atau cinta dia.

tak mudah aku nak lupa tragedi dulu, masa dia sanggup cederakan aku. ya, tak boleh lupa.menjadi trauma sampai sekarang. bila nampak ja kawan kawan sejenis dia, bertambah benci dalam hati.

dulu kat sekolah, semua tanya, "pasai pa benci dia?", aku cakap sebab aku tak suka la. nampak kelibat dia dari jauh pun aku dah lari.. tak mao langsung selisih dengan dia. sungguh sungguh aku benci!

dia jadi kegemaran,kesukaan semua orang. aku memang tak paham. kenapa nak suka jenis macam tuh? tengok rupa, tak elok mana pun, tak comel pun, tak hensem pun. why?? dah la jenis dia tuh macam bawak penyakit ja.huhhh serious lah tak suka! setakat mata coklat, mata seksi mcm tuh, telinga capang, do i care?

pernah dia datang macam nak goda aku, nak sondol sondol...eee geli! rimas.aku benci paham tak. budak budak pompuan yang comel comel mesti suka dia. "eee comel dia", "eee gebu dia", eeee aku tetap tak suka!

tapi disebabkan peristiwa semalam, dan kejadian kejadian yang menimpa dia & aku, semua ini kebetulan. perasaan benci mula pudar.i think so lah. dah kurang benci dia, cuma mula suka dia, tapi tak makna aku sayang atau cinta dia. tak perlu cerita peristiwa tu. terlalu private. aku mula kesian kan dia. sumpah kesian.

sekarang aku dah boleh tegur dia, senyum :) kat dia, cuma aku still tak boleh sentuh dia.tak boleh.


sekarang aku dah boleh tolak ansur dgn species dipanggil kucing, atau nama saintifiknya "cat".
:)

HAHAHAHAHA toodles peeps! mari mari study :D

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)