Sunday, October 24, 2010

138 - rindu. masyaallah :(

salam, assalamualaikum :)

rindu? ya rindu semua yang ada dalam hidup aku. yang paling aku rindu, mesti la parents aku kan. rindu mama masak nasik ayam, laksa kola (kuala perlis marii), semua lah! nikmat sungguh kalau kat rumah. rindu tahap tetra dah kat depa ni! wawawaaaaa rindu bodek ayah macam macam,

haa ni lagi sorang,

adik lelaki aku yang genius yang baik yang alim yang manja ngan mama.hahaha
(saja bodek)
rindu jugak kat dia sebab aku tak sempat nak tengok dia, dia nak pi student exchange, dia budak SYTRA, kena exchange pi sekolah Prince of Chulaborn College, Thailand. bestt kan? bangga sat :D ehh kakak nak hadiah special dari Thai okay??? xmo dah keychain -.-" take care sayang ooi..



haa, ni lagi sorang pulak dah mai,
yang kanan tu kakak, yang kiri tu adik..HAHAHAHA
jangan marah ya adikku sayang.muehhee
yang kanan tu adik :) 

xley ngorat,she's taken.HAHA

rindu dia sebab kalau ada dia leh merapu,leh gelak2,leh gosip segala bagai, teriak gelak semua sama2.
rindu ana!! :( bila laa nk ronggeng2 niii... rindu gaduh,rebut semua benda.
hey nanti kita ronggeng naik NEO,uishh tak sabaq beb! shades jgn lupa :D


haaa ni dia, dia datang..jeng jeng jeng..budak masyam mari....
budak ni amatlah masam. HAHA rindu adik! ohh mat ijat cayunk!
sekarang adik dah kuruss kah? mama gtaw adik dah tak suka makan,
kakak xmo caya! hehe sebab apa adults makan,adik sapu jugak :P
 bayangkan, adik saya ni dah pandai makan mempelam cicah kuah rojak. pedass okay!
tapi adik cool, buat muka mata terbeliak.HAHA pedas lah tuu.

and happy lah, adik dah pandai segala bagai.
seronok dengaq tok tepon, tok cerita adik tiap hari ada ja kelakuan :D
hmmm good! tak sabaq nak peluk cium adik..heee nanti mai bagi semak bilik kakak,korek semua barang!


ini sahaja kot orang orang yang saya rindu 
encik yusrin pun saya rindu, tapi takpa lah, nnti boring pulak jumpa selalu.cuti ni dah plan macam macam pun kan dear :D


ehh kawan kawan pun saya rindu! teramat rindu. cik ezne, cik tyrah, jgn lupa date kita ya! ish ishh tak sabaq i!!




MMMMMMUUUUAAAHHHX untuk korang.

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)