Thursday, November 18, 2010

147 - Raya? saya tak.

Assalamualaikum dan salam semua :)

Semalam hari raya Aidiladha. Nak gtaw siap2 ye. ni bukan post pasal Raya.sebab aku tak raya.huuu
jangan gelak wei! Simpati sikit. :(

Sebab sebab utama tak raya adalah sebab aku tak balik Perlis,rumahku syurgaku. Salahkan Final exam,jangan salahkan aku.huuuuu malam raya orang bertakbir kat masjid, aku bertakbir dalam exam hall yang sejuk beku tu oii. Nak nangis pun ada. Tetapi kesedihan terubat sebab family datang. Sanggup datang nak beraya dengan aku. Cool kan parents gue? Hee. Currently stay at Kondo KWSP ayah aku.bukan ayah aku punya,hihi.

Pagi raya nothing, tengok orang takbir dalam tv. Ehh daging pun tak dapat merasa taw! Pity me. :( Segalanya tak best. Tapi kami buat family outing macam tak raya. Rasa mall kita yang punya. Orang pun tak ramai.heee

esok aku exam. Last Paper. ulang ulang, Last Paper.heee :D lepas tu vacation okayy.
See u later! Adiosss



Dutchess says : LAPARRR. grrr -.-

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)