Thursday, November 25, 2010

148 - Sorority Life.

Sorority Life > sekarang tengah study abroad dekat Milan 
dress cantik cantik youuuu!


Macam budak budak! Itu persepsi awal kamu. ahahahhaa

Korang tak tau Sorority Life ni BEST gilossss! especially for girls la kann..ada jugak boys main, tapi macam tak kena. erk -.-

Disebabkan cuti ni amat membosankan, aku repeat ya, MEMBOSANKAN! hahaha so aku amik inisiatif melakukan perkara berfaedah.ngeh3 (berfaedah kah) okay, I think so la, sebab aku tak keluar rumah joli sana sini, save duit bapak, save masa. Serius, sambil main game ni, boleh pergi sidai kain ka, lipat kain ka, mandi berak pa semua complete lah :D heee tapi sakit mata mengadap benda ni @_@


Aku umur 19, ya baru masuk ja 19. Tapi jiwa aku belum.heee enjoy main ni, walaupun dalam reality tak dapat merasa semua ni. baju cool,meletopp giloss, heels walawehhh, rambut awesome! hahaha (overr aku)
Seperti ini ;

Aku adalah si Dutchess tu. yang ber'highlight' tuuu. Diorang ni semua sisters aku.
Alhamdulillah, dah cecah 104 sisters aku.heeee best weh best! tukar2 gifts, dapat baju free. COOL 
main walk off ni boleh mimpi macam posing atas runway tuu :D heee

Bae tu boyfriendku. ehh tak tak, SWEETHEART (mengada) aku..hehehee
boleh stole SH orang, stalk ke, best. alam reality tak boleh, setia pada yang satu.keh3

Ni yang pemangkin semangat selalunya. Hehe. Love Fortune Cookies :D
Click click pilih satu cookie dapat la gift marvellous. If u luck la kann..heee
(Jason Miraz will be yours) AHHAHAHAH


bye, GTG peeps! sesiapa yang berminat ka, yang dah main SL tu, add me k? hehehe
:D toodles!


Dutchess says : Rasa penah post entry pasal SL jugak dulu...hmmm biar lah! HAHA

2 899 ohsemm people!:

ezne ezureen rashid said...

arrgghhhhhhhh aku xleh nak main lagi!! huhhuh

exam exam !!

the Dutchess said...

hahaha xpa2, sabiaq2...nnti aku help ang selalu na :D

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)