Friday, December 10, 2010

156 - Alhamdulillah.

Segalanya molek buat masa sekarang. :D

Firstly, thanxx untuk orang orang yang bagi birthday presents yang besst bestt tu! hee
handbag punya collection dah berlungguk sampai tak terpakai. Thanx mama for the LV. Thanx Pia for the cool handbag. cun gilosss wehhh!

ni hadiah from Pia 
memang terharu tahapppp bila dapat ni.
special from Krabi. ingatkan dapat keychain jer..hihi thanx muahx muahx Pia! 



Ni mama kesayangan bagi 
really appreciate this LV. muahh muahhx
konon janji takdak hadiah dah, sebab dapat BUNCIT dah ritu.hehhe




Thanx jugak dari yang lain lain yang bagi gifts. Makcikk,thanx shawl cool itu. Encik Y, thanx hadiah sangat sentimental tuu.. rasa macam baruu bercinta pulak.ngeh3 bear merah sgt mengancam ya. :D And tak lupa all the wishes *_^


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Secondly, pasal result. First year,first sem punya result bebeh. Alhamdulillah, dapat jugak DL :) tak la gempakk mana sangat punn, boleh buat aku senyumm lebarr cukup la. Hasil titik peluh usaha aku sendiri. Ada target sendiri sem depan. Chayok chayok :D




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Thirdly, ahh no story. ehh bukan bukan, kemalasan agak memuncak pulak mengikut mood. haha esok kan masih ada! marii marii kita tidurrr.. krohhhhhhhhh -.- Jangan lupa basuh kaki ya nanti mimpi bukan bukan aishhh, cuci muka, bedak sejuk penyeri malam! heee (^_*)V peace all!

Toodles ♥ 

Dutchess says : Mungkin next entry perlu cerita pasal MENTARANG?

2 899 ohsemm people!:

Myra Arshad (: said...

congrats dear :))

the Dutchess said...

thanxiee dear myra! hehehe

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)