Tuesday, December 21, 2010

160 - Log OUT.

Ni last entry. Sayonara! Jangan rindu aku, terpaksa off berblogging ni. Maaf.






*
*
*
*
*
*






Hahahahaa tipu! ngenggggg. Last entry? Tipu. Off berblogging? Yup. Betul :) 


Tomorrow vacation bebeh. [Gedik minah ni macam orang lain tak cuti.FINE] Okayy2, esok dah tak boleh bukak FB,tak boleh blog jogging. Jangan rindu rindu aku, kejap ja taw, nanti aku on balik! HAHA 3 hari cuti. 3 hari shopping. 3 hari merenyeh. Hope it will be fun! Lappy tak mungkin dibawa, sebab ini akan menyebabkan kesesakan lalulintas. Eh bukan bukan, menyebabkan bag aku sesak. Kuikuikui. Ehh, result PMR this thursday. Untuk bebudak yang se-batilion dengan adik perempuan-kuat-nangis aku tuh, GOOD LUCK YA! Hope result gempakzz.heee 


lalalalalalaa nak tidur. Bai bai! 
Esok takut delay. Jangannnn

4 899 ohsemm people!:

ezne ezureen rashid said...

take caree sayiang

zakirah said...

naaakkk ikuuttt hahahha

the Dutchess said...

hehhehe MUATAN PENUH! :P xlehh.. hehhe

Myra Arshad (: said...

weewiit. hepy holiday babe :)

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)