Monday, December 27, 2010

166 - Selamat tinggal.

Semalam dah bagi choco moist tu kat Encik Y. Pagi tadi dia text aku lagi, pagi ni tak buat lagi ka. Amboii perli ka hapa. HAHA dia cakap I Want More! Versi mogok la kot. Dia siap cakap aku buh ubat pengasih dalam kek tu T__T How dare youuuu! Encik Y memang ego. Dah sedap puji la sedap kan. Wuwuuwuwwwuuuu.


So, ptg tadi jumpa la dia. Malam ni dia balik UTM. Nak teriak boleh? Gedik lebih ang farah =.= HAHAHA okay2, jumpa sat ja. Macam ribut taufan. Makan kfc, ronda the store. Nak pi mana lagii kan kat Perlis ni. Then jumpa cikgu dia, malu tahappp. Aku donno ja. Cikgu dia cakap tu tunang ka. Dia ngaku. Nahhh cari maut la Encik Y ooi! >.< Adehhh terus aku kelam kabut ajak balik. Aku parking depan lib, dia park tepi kfc. Baguss, berpisah disini saja lah kita T.T rasa macam cinta kutub utara kutub selatan pun ada. Aishhh.

Dengan hati yang sedeh, aku melangkah pulang. Depan lib tuu penuh ngan seniors sekolah (lelaki). Takkan aku nak teguq kot. Jangan lupa ang tuu nerd gila kat sekolah! kuikuikui. Dah start engine keta. Tetiba Encik Y mai mana entah. Sua beg plastik kat aku.

F : " Apa ni? "
Y : " Amik sudah la, orang beli mahai2 pandai2 la jaga noh "
F : " ishh, tak pakai la camni, tak style langsung " (aku mmg kejam ya)
Y : " Pakai time sejuk, naik flight pakai ni. Jaga tau, pakai ni ingat la kat ***. "

Aku terkedu. Dia senyum lalu terus pergi. Cewwaahh. Pastu aku balik ngan senyuman :) heee

Bear ni pandai2 curi noh! Tengok sendat kau pakai ni.
nasib baik kau comel. Aku pakai lagi comel *_^ Hee

Take care selalu. Love you :P
Terima kasih for everything. Walaupun cuti ni kita hanya jumpa 4 kali :(
Study hard. Pulun dekan lagiii. 

4 899 ohsemm people!:

ezne ezureen rashid said...

amboiiiiiiiiiiiiiiiiii hahhahhaa
bear tuh jahat noh!! dah la muncit! haha

sweettttttttttttttt <3 <3

the Dutchess said...

hahahaha payah, dia teringin gak! haha

terima kasihh la :D

Nur Bahiyah Ab. Rahman said...

sweater baru ru ruuu..:P

the Dutchess said...

hahahaa. baharu la! :P

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)