Monday, January 31, 2011

Anonymous.

Assalamualaikum. :)

Nak tanya korang sikit. Anyone tahu tak pasal anonymous or should we call blog stalker, yang sering singgah dekat chatbox tu? Selalunya nama tu orang putehhhh la kan. Contohnya ;

 Hensem kan Lee Min Ho :) hehe

Back to the topic, aku baca dekat article mana tah, yang diorang ni maybe pembawa virus. Or, diorang ni suka hacked blog ke account kita. As long as diorang tahu sikit pasal personal details kita. Scaryyy kan :(

And, kalau korang nak try, pergi dekat chatbox aku tu. Tekan link diorang, terus ke web apa tah. Bukan web or blog diorang pun. Nama yang omputih la. Haishh. 

Aku nak tergelak pun ada. Dulu tak realize pun, and tak amik kisah sgt pun apa yang diorang tuu komen. Tadi selongkar-selongkar, selepas termenung sejenak, ayat diorang AMAT la tak bleh blahh. Gelak. Ada ka pulak puji-memuji post aku. Adoyai. Aku merapu dalam BM, diorang paham ke =.=" Siap cakap "very useful", "very helpful in my life". What the ??????????? Tambah lagi, "I continue reading your post, sharing is caring" Apa benda ni. Alahai.....

Untuk anyone yang tahu apakah benda serangga yang selalu sangat menjenguk blog aku tanpa diundang, give me some useful info okayy.

Buuboiii!

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)