Friday, January 21, 2011

Hari ini 21 Januari 2011

Assalamualaikum. Tak jawab berdosa haa. Senyum.




Aku cuti 4 hari taw. Semalam, hari ini, esok, dan lusa. Best tak? Best la sangat weiiiii. Gelak besar.


Semalam kaum agama Hindu menyambut Thaipusam. Tak boleh nak wish. Berdosa ya orang Islam. 
Hari ni pulak kawan-kawan aku ajak, KONON ya KONON nak pergi the Mines. Ek eleh, depan UPM ni ja pun! No biggy lah, tak guna duit pun nak sampai situuu. Tapi kan, TAPI kawan-kawan aku pergi Mid Valley weh. Sebab? Nak tengok movie, KHURAFAT. KONON dekat Mines movie-tak-up-to-date-sangat. Chupp chupp, best kah cerita Melayu? Gelak sinis. Diorang cakap boleh mengubat hati aku yang LARA ni. Fuhh ayat korang =.=


Tetapi, disebabkan mood swing, dan tak berapa sihat badan aku ni. Aku menolak ya, menolak. Huhhh. Malas aku nak melilit shawl, memilih baju nak pakai, berebut naik Komuter, jalan kaki pakai wedges segala bagai. Mood tarak! Kepada kawan-kawan aku yang tengah enjoy dekad Mid tu, have fun girls! ♥  




Aku dekat bilik, mengemas. Haa, jangan terkejut kalau aku cakap aku dah start packing nak balik minggu depan ya. Senyum. 






Hari ni, tanggal 21 Januari 2011. Boleh tahan la, cantik jugak tarikh kan. Gelak Gelak. Birthday adik lelaki aku yang handsome-smart-clever-nerdy iaitu Muhammad Imran. Dah besarrrr dia, 14 tahun. Haishh, tengok dia besar,, nampak sangat aku yang dah tua kan. Ohh tidak! Semoga jadi lelaki berguna. Tediaa! Gelak. (Nak hadiah apa ya, kakak malas nak keluar shopping)




Ni serius tengah cat fight. Mengukuhkan ukhwah sesama siblings.
Gelak. Masing-masing punya muka macam lepas telan air cuka. -.-

Tah nak cakap muka budak hensem ka muka mintak penumbuk. Gelak.

I love youuu bro! 

4 899 ohsemm people!:

sarra azzam said...

hepi bday imran!
hey u! jgnla pasrah bagai dunia kiamat..tp bgosla xgi tgok cita khurafat tu..xbest pon..

p/s :: wahh! excited nk balek CNY nmpk..jom ketemu jom!

the Dutchess said...

heheheh! amat lah excited. JOmmm ketemu jommm!

Firdaus Mohd said...

macam kenal je ayat first2 tu! HAHA! :)
nice!

♥ the Dutchess said...

ek elehhhh. macam ayat dia sorg =.=

perasannnnnn donggggg :P

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)