Thursday, January 20, 2011

hye!

assalamualaikum. i'm back :)


heeee apakah yg berlaku di dunia blogging sekarang? Di dunia relaiti?
Ohh di dunia saya? Semuanya tunggang langgang. Maafkan saya, dari segi dunia emosi dan mental ya. Dari segi dunia fizikal, saya masih cuba menjadi periang seperti dulu :) Saya kuat taw. Jangan ketawa.


Impian dolu-dolu : Lepas asasi, masuk degree, upgrade master degree, take my Ph.D.


Pastu KONON lepas degree tuu nak diselitkan dengan MARRIAGE. Ketawa. Childish sungguh kau farah :)
Hey, jangan main main taw. Aku nak kawin tak nak lekeh-lekeh. Akad nikah kat masjid, serba putih la kau farah ;) Pastu reception dekat Ocean Glow. Ha, kan aku dah cakap. Gempak kan? Hantaran nak la mahal-mahal. RM20,000 je? Standard la weh! kuikuikui. Honeymoon dekat Jeju Island. Cukup lahh :)

Ahhh, itu semua dulu. Impian dengan Y. tetapi sekarang tidak lagi. Cewaaahhh :D Aku jadi tak waras bila hilang dia, hoi, aku bercintan cintun ngan dia dh 3 tahun okayy! HAHA pedih hatiku. Tetapi my friends ada, my family ada :) chill kau farah.


Kawan aku cakap aku dah tak ceria. I guess it's right. I will never be the same FARAH.

Dah kot merapu sikit-sikit. Nak muntah pink tengok aku emo lebih-lebih kan. Ketawa.

Pai pai u ollz!

4 899 ohsemm people!:

sarra azzam said...

hoy! saba k! jgn xwaras laa~

Azuan said...

kawan dan kluarga mmg terbaek..hehee

the Dutchess said...

sara : thanxxxx :)


azuan : yupp..they are the best!

♥iyien♥ said...

kalo de jodoh bersatu balikla. cewah. chill k ! ;p

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)