Tuesday, January 25, 2011

Jangan cari pasal.

Assalamualaikum semua orang! Senyum.

Sebelum aku start bebel, ambik nafas dalam-dalam. Hembus. Buat jangan tak buat ha.


Ni ha, apa kes "awak" nak mengutuk saya ha. Kata depan-depan boleh tak? Semak perut ja. Tak puas hati cakap. Tak payah buat kawan aku jadi medium pulak. Ha, aku ada telepati. Boleh jugak aku korek gali muslihat jahat ko dari kawan aku. Tak payah buat terkejut na. Berlakon pi la sikit-sikit hoi.


Mula-mula ko cakap pasal muka aku. Yes, dari kita kenal aku notice sangat der ko tak suka aku. Aku tak lawa pun. Tu pun ko nak jeles ka nak marah entah. Fitnah aku kata muka aku ni make up 3 inch. Gelak besar. Stupid ka apa. SUMPAH kat sini ya, aku tak pernah make up tebal-tebal. Pakai lipstick pun tak pernah der! Pergi kelas, aku pakai sebaik sebagus mungkin. Dan amat simple. Tipu bebenor aku make up tu. Geram. Fine, muka aku nampak free-from-jerawat. Memang pun. Jangan nak dengki boleh? Dah keturunan babe, semua perempuan family aku muka licin-licin, mulus-mulus. Salute ancestors aku la :) Kalau muka kau tu penuh jerawat batu berjerigi, pergi lah buat rawatan khas ke pergi bleaching bagi putih ke. Ha, nampak, aku dah marah ni.


Pastu kau cakap pasal duit. Dengki ka aku shopping macam aku banyak duit? FYI, aku tak kaya pun okay. Bapak aku pegawai KWSP, mak aku cikgu. Tak banyak duit pun. Cukup bagi makan aku adik beradik. Tak kacau duit ko. Hidup ko, lagi lah aku tak sentuh. Lagi, aku shopping bila ada SALE ja okay. Repeat, SALE. Time tu baru aku borong-macam-gila. Please lah wei. Belajar tinggi-tinggi tapi....... Aku tak ambil PTPTipu ko cakap aku berlagak? Lagi panas hati beb. Bapak aku ada, bapak aku nak tanggung. Mind your own business please -.-



Aku suka pergi kelas lewat? WEML lah. Aku malas cakap apa dah. Ke ko tu yang lambat? Manusia kalau dengki bahaya kan. Aku buat apa semua jadi masalah. Buat baik salah, buat salah macam aku GILA berdosa. Aku suka pakai striking colors.AMAT SUKA. Tolong jangan perli kasut merah aku. Mama beli kat aku ok! Jangan pertikai anything yang mak aku beli. Please.


Tolong jangan buat aku jampi serapah ko ye. Aku tak suka benci orang. Ko tu kenalan aku. Sedar diri please. Jangan cari pasal. Ko TAKKAN nak Gunung Berapi Kuala Perlis meletup (actually Malaysia tadak volcano.Harap maklum).

Aku nak sangat balik rumah! Mama, help me. :( Boleh mati dalam kebencian la. Astagha. Maaf aku terkasar bahasa amat sangat kali ni. Maaf.

7 899 ohsemm people!:

MISS LANZA said...

mcm dasat ja org tuh kata kata kamu.

Firdaus Mohd said...

hahaha! PTPTipu!!

ezne ezureen rashid said...

agak nak kena tampar laju2 org itu huhuhu sian hang.. budus

♥ the Dutchess said...

amat BENGANG. menyampahhhhh.huuu

sarra azzam said...

dasyat giler..tp mmg cmtu la org klaw xpuas ati kann..nyibuk jaa..nyampaahhhhh jgk~~~

aswin farrah said...

abaikan jaa. dia dah takdak keja nak buat tuh. buat saket jiwa ja layan org camtu. mulut manusia mmg tak bole tutup. kita buat benda elok pon depa akan pertikai =.=

♥ the Dutchess said...

yesss. ikut suka lah dia nak buat pa pun kan... penat melayan. mcm kenai kita dari azali lagi. fuihhhh

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)