Friday, January 7, 2011

Mencarut.

Semalam baru delete my FB. Haa, kenapa? Sebab Fb melalaikan bla bla bla. HAHAHA bukan setakat tu ja beb. Macam macam lagi. :) Newspaper ada tunjuk kan, FB punca penceraian, punca gaduh antara kawan sendiri, punca break up. Aku pun tergolong lah kot? HEHE serius tak mao on dah Fb tuu. Sampai mati.lalaalalala (statement berani mati)

Okay, mengaku kat sini. Aku dah kembali single but not available. ngeh3. Sebab rasa macam nak ikut nasihat mama aku, "Dah final year boleh la jeling2 kat sapa2" , maksudnya boleh la tengok2 dah siapa bakal suami. Cewwaah! Ni nak ngaku lagi, aku sayang gila lah kat Encik Y. Mana nak boleh lupa kan, tapi kalau dah jodoh maybe kami get back together kan. Kalau tak, just move on. Lepas ni nak ngorat doktor lah pulak. Arkitek takda jodoh wuuuu T_T

Pastu sekarang janji dengan diri sendiri, nak fokus study dulu, nak dekan lagi. Korea movies stop sat na. Shopping pun stop jugak. Aishhh harap menjadi segala janji manis untuk diri sendiri ni. Peace A

So, dolu-dolu, fanatik gila kau farah nampak Lee Min Ho, lelaki-senyuman-paling-manisss. siap buat wallpaper!

Sekarang, letak gambar family. Puas tengok,ngadap tiap hari. so after ni aku nak buat apa pun mesti pikir mak bapak dulu. Aku ni memang jenis tak tahu nak tunjuk cmna aku sayang diorang ni. Tapi serious lah, sayang gila adik adik aku J 




Aku rasa aku dah mencarut panjang panjang. Padan muka kau farah Fb dah tadak nak kongsi ngan kawan kawan. HAHA cukup la sikit2. Baik aku pergi study about human disease. Byeee all! Eh xdak gambar entry ni. Malas upload. Huihuihui mood sedang under construction.




p/s : Really need my family. Friends too. :(

2 899 ohsemm people!:

aswin farrah said...

jauh lg perjalanan hidup. relax aa ;)

the Dutchess said...

yeahhh, tengah chill ni :)

thanx kakakku! heee

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)