Saturday, January 1, 2011

Saya sambung belajarrr.

Hye u ollz!


Malam ni last bergolek berpeluk dengan BUNCIT. Sedehhh oo :( Okay BUNCIT tiada jantina. So tak haram aku tidurr ngan dia tiap2 malam. hehe ( BUNCIT teddy aku yang paling GIANT) tapi balik UPM, ommaigeee, peluk bantal peluk masamm jekk. Adehhh. Tak syiokkk.


Packing barang baru half. Apa kes kau farah? Balik hari tu barang tak banyak pun, tapi nak packing ni sampai jadi dua bag apa kes? =.=" Ini nafsu ni. NAFSU. Adoiii segala baju handbags baru nak bawak. Haishh okay2, second angkut lepas raya cina lah pulak ya! Fuhh. Siapa nak tolong kau angkut bag besarr dekat airport subang esok? Lu fikirlah sendiri. =.=


Esok flight pukul 10. Ommaigeee awal gila bapak! Time afdal aku mimpi pi Paris time tuh. :P seperti biasa, FireFly menjadi pilihan hatiku. wink*wink*

Selamat tinggal Perlis, Selamat tinggal rumah, selamat tinggal semua! Saya nak pergi belajar, doakan saya ya! :D (bajet macam nak fly oversea kau farah =.=)

Toodles! tidurr awal jommmmmmm. Nanti for sure rindu adik adik comell ku :(

2 899 ohsemm people!:

.::miss_jiey::. said...

anda di tag!!!!!
jom join...

http://pu3nurhamziela.blogspot.com/2011/01/mama-cyda-1st-giveaway.html

the Dutchess said...

okayyy!!thanx ya :D

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)