Wednesday, February 2, 2011

Bahagia.

Assalamualaikum semua :) Kabare?

KENYIH. (means : senyum lebarr)

Hari ni.... Fuhhhh enjoy! Sudah lama jiwaku ini memberontak. Akhirnya release jugak tension aku @_@ Dapat jumpa kengkawan, tu part paling BAHAGIA. Boleh story mory, part klimaks. Balik rumah lewat, tu part suspen. Nasib ayah tak kata apa. Memahami kot anaknya ini sedang menikmati alam remaja.PEACE (^_*)V Tak bermakna aku SOSIAL. Aku taw jaga diri sendiri!


No pictures. Al maklum, saya tadak DSLR, mahupun camera canggih. Camera digital ada la. LOL. Tunggu kawan upload dalam FB baru boleh curi kan. Eh silap, boleh ambil dengan izin :)





Kalau Maria Elena ada the Scarflets, aku nak jugak. Tubuhkan the Datins Amacam girls? heheee (cukup-cukup la ang mamai farah -.-)

2 899 ohsemm people!:

mila lalola~ said...

haaa stuju!!!!hehehe

♥ the Dutchess said...

bagussss Datin Mila ♥ hehhee

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)