Tuesday, February 1, 2011

the SCARFLETS

Diorang ni amat PELIK. Diorang ni macam GEDIK. Tapi Tapi Tapi diorang LAWA. Diorang ada OTAK. Haisshhh.

Cool la ladies! Keep it up :D. I do love the Scarflets. Google lahh tgk :) Hijab girls rules!


 Yang ni paling aku suka usha :



Tak sampai CONFIDENT lagi nak dress up macam diorang. teeheee. Otak mao ada ha, rupa mao ada! Baru package. Kalau korang tak suka, jangan cakap apa. Duduk diam-diam. >.<

7 899 ohsemm people!:

Firdaus Mohd said...

weyh!! cantik2..kalau kau jumpa sorang perempuan macam the scarflets,rekemen2 la kat aku ek!! :)

Nur Bahiyah Ab. Rahman said...

suka scarflets jugaa. depa uh setai setaii!
suka maria n yani..hehe
jezmine too..

♥ the Dutchess said...

firdaus : ang gatai naaa. haha


bahi : yupp.. awesome! :D

yinlalala said...

weh weh, sat nk tnya, sapa depa? :p

♥ the Dutchess said...

errr blogger terkenal. && hijab fashionista :D kat m'sia laa.heee

yinlalala said...

ouchh ! dorg sgt lahh gojez. :D camana nk cari dorg ehh?

♥ the Dutchess said...

tengok link yang aku attach tuu. hehe

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)