Sunday, March 13, 2011

Asyik tambah. Tolak takleh ka!

  • Nutrition - preschool children.
  • Microbiology - spoilage in cereals.
Dua ni ja aku terrrrrtinggal! Opsss. bukan-bukan, lecturer yang TAMBAH assignmentsss. Nak teriak sambil tarik rambut.
Arghhhh! >.< 

Macam taw2 ja aku balik rumah weekend, so tambah segala bala ni kan. Sobs sobs. Sedih wei sedih. Esok aku balik sana dahh. Harap boleh FOKUS study balik. Balik rumah ni release lah segala tension aku, jumpa adik2 tuu part paling mahal. Best walaupun SAT gila aku balik. 

Mungkin budak kecik ni akan jadi Engineer. Dia obses dengan roda.
Dia umur 3tahun (tak cukup lagi) tapi dh pandai kayuh basikal tu.
Hebat kan? see the kakak laa :D


Boleh tidoq dalam bilik sendiri, mengadap TV besaq tengok movies best2, tenet laju sepantas kilat, makan sodap2, mandi ayaq panass. Bahagia kan? Kan? Kan? Ini tak MUNGKIN aku dapat di  UPM sana =.="

Esok mama pergi Bandung! Rasa macam nak masuk dlm luggage ikut pi sekali! heee kalau lahhhh cuti panjang, mungkin aku dapat................................. Haish, apapun, dah siap segala bagai pesan kat mama belikan. Ehemm, cik Farhana pun tak sangga nak lawan kakak haa, pulun pulun *_^ Harap mama selamat pergi dan selamat sampai! Aminnnnnnnnn. "Fatin Liyana, tolong tgk2 kan mama saya." BHAHAHA bajet Fatin tu kenai mak aku sapa =.=

Apapun, redha jerrrr. Mari kawan2, kita pulun mehhh! :D 

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)