Sunday, March 27, 2011

Badi

Tak mao lah cakap aku bawak badi. Aku break up apasal kawan-kawan pun break up jugak. Haish. Sedih la macam ni. Semua dah single. Bukan semua lah. Hmm. Jom belajaq dah lah! Kumpul duit, bela mak bapak. Tak payah kawin, jadi andartu. Boleh?


Boy never know how to appreciate girl.


 Tapi, kawan lelaki aku pun break up. Okay2, human never knows how to appreciate their love one until they lose them. Baru adil kan?




Couple is trouble. 


p/s : badan aku ni asyik sakit ja. Umuq tak panjang kaa :( seluaq jeans dah longgar tahu! ngeri.

6 899 ohsemm people!:

Firdaus Mohd said...

seriously u are very wrong about boys never know how to appreciate girl.

♥ the Dutchess said...

very wrong? explain tgk :)

Firdaus Mohd said...

ok.
bukan semua lelaki tak pandai appreciate girls...
yg banyak involve ialah hati dan perasaan..bg aku hati dan perasaan adalah penipu paling besar.. 2 benda ni mmg takleh di separatekan.argh.
tpi as long as girl tersebut boleh menjaga hati dan perasaan dia,comfirm lelaki tersebut boleh appreciate habis2an! :)

♥ the Dutchess said...

oishhhhhh! masalahnya pompuan dh jadi yg terbaik kot utk laki :)

laki yg aku tak paham, nk cari apa lagi entah. tak reti bersyukur kot

Firdaus Mohd said...

hAHAHAHA.APA2 JE LAH,lagu kau best gilak! aku dgar!

♥ the Dutchess said...

hhahhaa! macehhh :D lagu ni mmg best!

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)