Tuesday, March 1, 2011

Bestnyaaaaaaaaa.

Semalam melawat Perigi Kontang. Eh silapsilap. Aku tengok CERITA Perigi Kontang. Korang maybe dah tengok, yang tak tengok tu buat2 lah dah tengok (~_~)V

Gerun gilaaaa cerita tu. Untuk kaum perempuan yang tengah pregnant mahupun tengah bulan mengambang. AMARAN! Jangan tengok.huuuu aku pun sebenaqnya, penakut. Yang amat! huu cuma semalam roomate tersayang berjaya menggoda aku menonton cerita seram itu. =.= Nahhh Fasha Sandha yang cun melecun (walaupun dia banyak kontroversi, u cannot deny she's pretty) menjadi bidan yang amat scary. Scary tu gerun lahh. Korang tahu tak dia tolong orang gugurkan anak dengan cara yang ...... !!!!!!!! tanak describe banyak banyak. Cukuplah sekali kau menhiris hati...... Erkkkk, bukan bukan, cukuplah semalam aku mimpi Fasha Sandha tidoq sebelah aku dengan senyuman manisss >.<"" Nak terkencing pun tahannnn, sampai la subuh. wuwuwuwwuuuu


Apa-apa pun, the lesson for today is : cerita hantu, seram adalah syirik yaa. Jangan coba kamu nak amalkan! Dan buat orang orang penakut seperti saya, silalah tidur buka lampu ya. PEACE ^_^V

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)