Friday, March 25, 2011

Mama ayah.

Assalamualaikum! Yayy. Boleh lah cakap saya dah recover. muehehehe


Barang yang lama usah dikenang. Ehh barang ka benda? Konpius.

Malam, mama tepon. Siang, ayah tepon. Malam, ayah tepon. Siang, mama tepon.
Bgitulah rotationnya. Mama ayah risau ni. Aku lagi risau. Padahal dah okay kot. :)


Sampaikan nanti cuti sem, depa nak mai amik! Bestttnyaaaaaa :) Okay, nampak macam aku anak manja-sangat kan. Or mama ayah ingat aku tak leh survive lama-lama kot kat sini. 
Ha, itu betul.




Ceh, kalau macam ni, tak jadi nak berdikari secara agresif macam time PASUM dulu. Angkat beg berat2 angkut naik bas, pasang lagu P.Ramlee (tu time balik raya kot >.<) , pastu teriak sorang2 sambil mengomel "Bila la nak sampai rumah ni...."




Motif entry ini entah la. Cuma, aku terharu. Mama ayah aku sayang aku bangat. LOVE both of you lagi bangat-bangat. Kangen bangat juga. Hehe. Cakap indon lagi failed >.<


Buubooi!

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)