Thursday, March 17, 2011

REDMINIBEE CONTEST

Assalamualaikum! Hehehee kali ni, aku join contest lagi. Disebabkan tuan empunya contest sendiri yang menjemput aku join contest ni, so aku join lah! hehe *terharu sambil blushing* thanxx cik REDMINIBEE Mula-mula amatlah clueless, kenapa dia ajak aku join contest ni? Tapi after dah tengok post contest ni, aku tertarik! Macam cool je. Check it out here for the details! Click banner bawah pun boleh, for syarat penyertaan yaa ^_^


Soalan cepu emassss :

1. Cuba bayangkan jika korg tersesat di dalam sebuah hutan tebal seorg diri,tiba2 korg ternampak sebuah rumah usang 2 tingkat,korg nak masuk ke dalam rumah tue @ hanya meneruskan perjalanan mencari jalan keluar dari hutan tebal tue.?KENAPA.?
Mesti lah masuk rumah tu. Kot2 la tuan rumah tu baik, dia jamu makanan sodap2 :) Pastu mintak izin kat dia, nak guna tepon rumah dia jap; kata nak telefon ayah datang amik! HIHI kalau dia lagi pemurah, dia siap sediakan sebuah bilik utk aku bermalam. Best kaannn :D kalau teruskan perjalanan, hmm gamaknya kena makan dengan harimau laa >.<


2. Antara KAMBING/LEMBU/BADAK@UNTA,yg mana paling comel bagi korg.?KENAPA.?
Actually semua comell.haha! Tapi lembu lah paling comel kot. Sebab lembu berani ngaku dia paling comel :P dia cakap "MOO" means "saya" dlm bahasa lembu.

3. Bila korg keluar bershopping di shopping mall,korg akan serbu side mana dulu.?Kedai kasut.?Baju.?CD.?Buku2.?@ mungkin yg lain.?KENAPA.?
Kedai kasut for sure bebeh! Sebab kasut banyak sangat pilihan @_@ HAHA dan  aku boleh try mana2 ja kasut yang aku suka tanpa had. Aku suka, aku beli, aku tak suka, aku blahh. Kedai baju tak best, siap ada notis "No trying allowed". HMMMM

4. Jika diminta untuk mengira berapa helai rambut korg tue,korg nak kira ke x.?KENAPA.?
NOPE???? HAHHA takda masa. Accept kalau dah tua kot. Siap kira berapa helai rambut aku remains, + uban2 yang mula subur :P pastu gelabah nak pakai YUN NAM ke tak. hehe

5. Jika diberi pilihan,antara PARIS HILTON/LINDSAY LOHAN @ BRITNEY SPEARS,korg nk tidur sebilik ngn sape.?ngeee~~~KENAPA.?
Paris Hilton! Sebab dia kaya. (materialistik sgt aku) Bilik dia mesti hebat. or lebih hebat dari bilik HOTEL HILTON. *_* Lindsay Lohan out of list sebab dia lessy. HAHA Britney pun okay, tapi taknak lah, kena tidurr ngan anak2 dia sekali. #_#


6. Korg suka sgt cat bilik korg colour pe.?KENAPA.?
Biru. Biru. Biru. Sebab tenang. Cewwahh! :D Sebab mmg bilik aku kaler biru lah! HAHA

7. Andai diberi 1 pulau indah untuk korg majukan,benda apa yg 1st korg nak bina kat pulau tue.?KENAPA.?
Buat resort and spa! Tu wajib kot utk every pulau. Romantik gilerrr utk honeymoon couples kan :D Plus, untung banyak maa resort ni.

8.Insya-ALLAh,kalau de rezeki,korg nk anak brapa org.?KENAPA.?
Target : 2. 2 kembar. Boleh? 4 in 2. dua kali bersalin, dapat 4 terus. Bonus kan *_^

9. Antara RUMAH DI TGH PULAU (cam rumah apek dlm aspalela tue) @ RUMAH DI TGH HUTAN (cam rumah tarzan tue),korg lebey suka yg ne.?KENAPA.?
Tgh pulau kot. Senang nak mandi, nak basuh kain, nak masak; air amik bawah rumah je. hihi =.= Ikan pun senang dapat. Tak payah susah-susah gi market beli ikan.

10. UPLOAD PHOTO UNIK KORG DI SINI.! ;D

No edit. special punyaa :P HAHAHA




Miss REDMINIBEE : bagi saya menang taw! :D hehe

2 899 ohsemm people!:

REDMINIBEE said...

SALAM DEAR...
THANX BJUTA2 LEE MIN HO K.?
KDAI KASUT.?HUHU..KT SAMA.!

♥ the Dutchess said...

hye & salam!

welcome berjuta2 lee min ho balik :) HAHA

yeayyyyyy! kita geng laa kan :D

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)