Saturday, March 19, 2011

Tak cukup kuat

Mula2 break. Kau diam, aku diam. Diam sampai kita bisu.

Sampai aku jumpa pengganti. Tapi bukan pengganti, lebih kepada kawan. Kawan tu belajar oversea, tak standard aku kot utk dia. Rasa diri aku kecil utk dia. Kami masih kawan. Lagipun dia pikir panjang. Buat apa kapel bagai, tapi masa depan tak tentu lagi. sure kah aku ni jadi isterinya? Aku kagum. First time aku jumpa lelaki as kawan macam tu. Kuatnya pendirian kau kawan. Ya, kita kawan :) Kawan yang mungkin berubah menjadi sesuatu hari nanti. Mungkin. Doakan.

Tapi kau, sejak akhir2 ni, kau cari aku. Kau mula menanam gula di bibir kau. Kau tabur segala janji kosong. Aku hampir percaya. Ya, salahkan aku. Hati aku lembut. Kau amik kesempatan kan? Tapi, sudut hati aku kata, mungkin tragedi dulu berulang. Berbelah bagi hati aku. Lepas break ngan kau, lepas aku jadi tak tentu arah, kawan2 aku sentiasa ada dengan aku. Mereka amat benci kau, sampai mereka tak bagi aku contact kau lagi. 

Hati aku lembut. Degil sangat ya kau hati. Aku contact kau jugak. Tapi, still tak macam dulu. Bukan status kita sebagai kapel. Aku pun dah serik. Tapi aku sayang kau lah. Kau dengan aku 3 tahun. Jangan cakap senang, lupakan cinta 3 tahun begitu saja? Mudahnya.

Aku hampir... hampir lagi. Tapi, kau tunjuk belang jua. Selamatlah kamu dengan GF baru kamu. Rasa nak menangis padahal kau bukan sesiapa lagi bagi aku. Entah. Harap kau jumpa apa yang kau cari, yang ada pada diri dia, tidak ada pada diri aku.

Aku+Kau? Tak mungkin. Sampai bila-bila.

Aku kuat, tapi kali ini, entah.

5 899 ohsemm people!:

MISS LANZA said...

be strong syg..!

♥ the Dutchess said...

yaaa insyaallah :)

Nur Bahiyah Ab. Rahman said...

memang susah nak lupa org yang paling kita sayang..susah.sgt2.
kena kuat ja okayyy.
sy dulu pun amik masa dekat 4 bulan baru boleh lupa DIA betul2.
believe me, awak akan jmpa dgn org lain yang lagi baik dan baikkk.
jangan lemahhh! wake up wake up!

aswin farrah said...

jgn cepat mengalah! ♥

♥ the Dutchess said...

bahi : sgt susah kan? sedeh gilaaaa ni. tapi insyaallah la, :D pelan2 kita recover. HAHAHA chill!

kak aswin : yeahhhhh. saya akan kuat! :D

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)