Monday, April 25, 2011

Assalamualaikum.

Tak jawab dosa. Kalau jawab sayang :) hee



Lama gilaaaa tak update ni. Huhu. Tak dak masa beb. Aku study. Bajet lah kan :P Terimas kepada followers baru. Sayang korang ^^. Akan di follow balik yer nanti. Tunggu segala dugaan finals ni berakhir. 




Study week seminggu tak dimanfaatkan sebaiknya pun. Hmm. Baik aku balik Perlis kalau taw betapa boringnyaaaaaaaa hidup kat sini T____T Makan tidoq study tidoq makan tidoq makan.


Aku deactivate Fb lagi. Ikut suka hati gua laaa :) HEHE. 




Sabtu lepas ada orang jauh datang. Kalau time BERCINTA dulu mai kat aku, mungkin berbunga-bunga jugak lah hati aku ni. Tapi, nasik dah menjadi bubur kanji. Buat aku sedih ja hang mai T___T "Awak tengok muka saya, saya tengok muka awak." Grrrrrrr. Mai sini bajet nak explain segala bagai. Tapi? Entah. Buat lawak bodo jaa, ingat aku nak gelak kot. Grrrrr lagi. Kalau jodoh ada, ada la. Tapi, for now, No Couple Until Nikah :D Dusta belaka cinta cintun ni. Demmmmm.


Ha, Besday adik kesayangan Ahad lepas. Ehh semalam la! HAHAHHA Rujuk sini.


Dah update cepat-cepat ni. Buubooi! Selamat study semua. Chaiyok2 :)


3 899 ohsemm people!:

AlyaSuria said...

Siapapun pilihan hatimu nanti, aku doakan kamu bahagia ye farra..^_^..

AlyaSuria said...

Waalaikumsalam..;)

♥ the Dutchess said...

insyaallah su :D hehee doa2 la bersama. Semoga su jumpa jodoh terbaik juga :)

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)