Monday, April 4, 2011

kecewa

Aku ada masalah. Semua ada masalah. Bukan aku sorang ja. Aku taw.

Tapi, kalau nak tanya aku, mintak tolong, please guna Assalamualaikum, boleh?
Kita kan ISLAM. Pantang tok nenek moyang aku orang tak bagi salam ni. Orang kafir ka apa.

Sentap aku kalau selalu sangat hang macam ni wei. Perasan baguih susah laa. Aku pompuan, jaga hati aku sikit boleh? Melawak taik kucing apa kasaq sampai macam tu. Dah la materialistik. Tak padan dengan diri.

Ang tembak aku, aku tembak balik. Prinsip hidup :) Malas nak cakap panjang. Serius meluat ngan ang. Tak rugi pun tak kawan dengan hang dah. Chill!

Niat nak bela kawan, tapi.....? Dah la farah, buat sakit hati sendiri ja. Biaq dia dengan dia tu. Diri sendiri pulak dah yang salah. Cehhh.

Buubooi! Mood tadak laa wooiiiii

2 899 ohsemm people!:

ezne ezureen rashid said...

pasai semalam ka?

♥ the Dutchess said...

dak dah weiiii. jgn pikiaq :(

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)