Sunday, April 3, 2011

Senang cita.

Aku pi rombongan cik Kiah Jumaat lepas. Kami pi Cerebos. Kalau taktau benda apa tu search pakcik google sendiri. Rombongan disertai oleh bebudak fakulti aku, lecturer gorjes sorang dan jugak kakak-kakak tutors dan demonstrators lab mikrob. Aku dapat jumpa Maya Karin, Akim juga. Sumpah best! Dapat goodies bag from Brand's Innershine. Tablets fish oils, pati Innershine yang Maya Karin minum tu, HAHA, dan jugak handband hijau yang Akim Aril Hafiz pakai dalam iklan tuh. Limited edition beb :) tapi bila masa aku nak pakai entah. Aku tak rock. HAHA Terima kasih Cerebos! Terima kasih Brand's! Kalau harap aku beli Innershine tu sendiri jangan harap. Mahal kot. HAHA Tapi lepas kena brainwash, terus tahu segala kebaikan depan mata. Still kedekut jugak nak beli. Manusia oh manusia. huuu

Lepas ni, time final exam boleh la aku telan tablets and sedut Innershine sambil buat gaya Maya Karin. Bajet mata akan bersinar-sinar dan badan cergas nak jawab exam. hehehehehe

Gambar? Okay bosan gila entry aku kan. Aku skang pakai hp cikai gila. Hp sendiri rosak. So, ada gmbar tapi ihsan camera kawan. Gambar hak sendiri tak ada! Huh. Malas upload


p/s : Tak jumpa pun Akim ngan Maya Karin. Jumpa gambar ada la :P
p/ss : Nak kerja kat Cerebos lah! gaji banyak $_$

0 899 ohsemm people!:

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)