Wednesday, May 4, 2011

40 things about me.

1. Sangat suka makan. I eat a lot! HAHA tiap masa aku mesti kunyah something.

2. Suka tangkap gambaq muka terkejut. Aku rasa macam unik, dari tangkap muka bajet cun or comel. Macam ni ; 


3. Amat TAK SUKA fishballs. Aku taktaw la pasai pa, sejak azali lagi. Mungkin sebab dia bulat, dan kelabu? Hehe. Hotdogs and nuggets layann.

4. Suka air mineral dari air tin yang ber-gas tu.

5. Mencintai bluberry cheesecake. Walaupun masih tak pro nak buat. Hehe

6. Suka study sorang-sorang dari berkumpulan or duo. Nanti aku yang bukak cerita, aku yang gelak banyak.

7. Cannot tidurrr kalau lampu terpasang. Rumet and ex-rumet amat memahami kot part ni. Serius!

8. Suka tidur dalam timbunan bantal, I felt more secure kot. :P

9. Tak boleh tengok Lee Min Ho. Aku histeria =.=

10. Tak kurus, tak gemuk. Tapi nak kurusss lagi. 

11. Sangat sukakan number 2, 22,dan 7.

12. I love rainbow. Tiada specific fav. colour.

13. Amat setia. Tak kisah dengan orang, benda, apa2pun. Setia amat :)

14. Sukakan budak-budak. I love babies. Diorang wangi. Hehe

15. LAKSA lover!

16. Jiwang karat, tangkap leleh punya minah ni :) 

17. Layannnn cerita Korea, Hindustan dan English (yang bermoral). Melayu kurenggg.

18. Tak suka kucing. Tak suka kucing. Tak suka kucing. 

19. Drive kereta only. Motor? Cannot!

20. Suka makan dekat foodcourt dari restaurant. 

21. Shopping itu terapi. I love branded things, but i don't mind unbranded too. Maksudnya, semua benda aku sapu ja, janji berkenan di mata ^_*

22. Saya rabun-tegar. 

23. Super duper kakak. Ask them. HEHE

24. Saya suka soya. Tapi tak makan taufu fa. Camtu ka eja? hmm dan tak makan cincau, iaitu lengkong sewaktu dengannya.

25. Tak mempunyai handphone canggih. =.= Redha. Tunggu cuti nih! yeahhhhh

26. Admin kepada group The Datins. HEHE "Kami takda Datuk"

27. Suka gelak, suka teriak. Seimbang lah. Kadang-kadang boleh overr jugak.

28. Teriak tiap kali tengok Titanic, Kuch kuch Hota Hai, entah pasai pa >.< 

29. Seorang mahasisiwi UPM. Ex-asasian UM.

30. Suka bersendirian, dan muhasabah diri sorang-sorang.

31. Tak extrovert ke arah sosial. Lebih introvert.

32. Bukan-peminat-novel.

33. Tak suka camping, outdoor things. Yeahh. :) saya mmg tak adventeurous. HAHA

34. Hobi membuat kek, dan tengok latest fashion online. Yawww vintage especially.

35. Kerja full time during semester break ialah baby-sitter. Kini, dulu dan selamanya. Budak masam ni ha ; 

Terima kasih. Dia mmg comel. See the kakak la :)

36. Peminat Maria Elena dan Hana Tajima. Adore you girls :D

38. Nak study kena pakai selipar. Selipar bulu. Tabiat baru. Cozy kot :P

39. Sayangkan Allah. Sayangkan family. Sayangkan kawan-kawan. Sayangkan awak.?

40. NOW : tengah study nutrition. Sempat lagi ni. hua3! Final exam cik ooi.


yeayyy berjaya buat dalam masa 15 minit. Buubooi all!



2 899 ohsemm people!:

hanabanana said...

hai farah! i follow u dear :)

i tak suka fish ball jugak :p

♥ the Dutchess said...

hai!!!!! thanksss :D hehe.

geng laa kite!

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)