Friday, August 12, 2011

Sudah bersedia.

Assalamualaikum!


Ya, aku sudah bersedia. Bersedia untuk menyerbu mall untuk Hari Raya. Haha. Salahkan geng The Datins, cik Ezne dan cik Intan yang lagi advanced pasal mood raya! Hehehe. Hampa bagi nafsu shopping aku membuak-buak. Kan best kalau boleh shopping sekali? Kan kan kan? :D Mama pun sakan dah pasang lagu raya evergreen nuh. Feeling feeling!




Sebenaqnya, aku tak prepare apapun lagi untuk raya ni -_____- tu yang jakun sangat search google usha-usha baju yang hot, kasut yang gojess, shawl raya latest (telan ayaq liuq). Haishhhh! 




Puasa-puasa jugak, planning untuk raya pun kena ada :P Hihi. Korang theme kaler apa? Sharing-sharing lah, kaler apa masyuk tahun ni. *_^




p/s : Teruja. Alhamdulillah, dah 12 hari berpuasa.

10 899 ohsemm people!:

C.M.Hasib CH said...

makcik2.. XD

ezne ezureen rashid said...

tak aci salahkan kami dua ='( hahahhaa
aku rahsiaaaa hahahahha tunggu entry berikutnya lah nak tahuu :P

♥ the Dutchess said...

Hasib : tak payah duk jeless lah.. Haha

♥ the Dutchess said...

Ezne : amboihhhhh.. Haha rahsia plak :-P xpa2, aku tunggu....hihi

nana hunny said...

yeah! best la shoping..one of the stress theraphy tu..hehe

Nur Ardilla Najwa said...

nak pegi shopping dekat masjid jamek?? jom3x..haha

♥ the Dutchess said...

Nana : mmg best bila shopping! Haha, tp blum shopping lg lah utk raya.huhu

♥ the Dutchess said...

Ardilla : jom jom jom.. Tp sponsor bas la,bleh? Kat perlis lah ni hehehe

♥Intan♥ said...

jom shopping jom jommmmmmmm! penang pon jadi lah :P

♥ the Dutchess said...

Intan : Bila nak pi penang???:D

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)