Thursday, September 8, 2011

Last Mungkin Tidak.

Assalamualaikum!

Berkarat otak aku cuti 4 bulan yang aku rasa syiokkkkk gila hibernate dekat rumah without doing nothing! HAHA orang lain buat kerja part time, jalan sana sini, aku lagi cool duduk rumah topup lemak -___- (serius aku flashback balik, nothing IMPORTANT yang aku dah buat)

Sedeh pulak counting days aku nak balik ke universiti T____T MALASNYAAAAAAAAAA! Huhu. Packing barang pun macam takdak nafsu dah. Tension tension.

Ni maybe last update dekat rumah, or maybe not. HAHA tengok tahap kerajinan aku bila hati tengah dilema sengsara tahapp nak balik Keyy Ell yang tak-berapa-best tu.

Last Tuesday (sumpah, cerita dah lemau) Aku dengan mereka-mereka meronda sampai Jitra sebab nak tengok Hantu Bonceng. Bolehhhh la tahannn lawak si Zizan tu. HAHA! Tapi ada orang buat overrrr dalam panggung, gelak macam putus urat buntut dia #_# Menyampahhh oii!


Hantu Bohsia pakai selipar. HAHA first time aku tengok hantu camni.

Aku nak tengok FD sebenarnyaa. Tapi mengalah akibat undian majoriti.
Tudiaaaa cik Ain buat muka takut seriusssss!

Ni candid paparazzi. Massage body sebelum masuk panggung.
Mr. F kalut apa tahhh #_#

Motif buat Drama Queens kawan-kawan aku ni HAHA

Karok Time. Ada depa-depa ni takpi pun tengok movie. Tak plan.
Errr aku tak ingt nama tempat ni =.=

Okayy bye! Nnti jumpa lagi yawwwww.
Pakwe belakang tu bkn pakwe sesapa. Tu adik Ain. HAHA



Buuuboooiiiii! malasnyaaaa nak packing T_____T tak suke tak suke! :P (gedik)

1 899 ohsemm people!:

ezne ezureen rashid said...

nanti kita dating lagi naaa kat kl :) ehhehe

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)