Tuesday, November 1, 2011

Bulan Favourite.

Assalamualaikum!

Ya, November adalah bulan yang amat aku suka. Bukan sebab birthday aku. Errr tu lambat lagi :P
But benda lain yang buat aku suka ;


  • Start cuti sekolah. Walaupun aku dah menjadi ex-otai sekolah (sejak bila otai ni), tapi part cuti yang paling best aku rasa. Boleh pi jalan-jalan. Tak gitu? Tetapi al-maklum cuti universiti TAK PERNAH yang sama dengan cuti sekolah, family lah yang akan datang ke sini ^___*

  • Bulan November paling banyak cuti. Wooohhhoooo! Mengikut kalendar akademik lah. Tapi cuti Ahad Isnin, Ahad Isnin. WhatThe????? Boleh jadi Sleeping Beauty ja la.....

  • Banyak testssss. Ni patut aku suka or benci? Mesti lah suka *_____* Carry marks tu sayanggg.

  • Pastu 11 November 2011 aku akan bertunang. Cantik kan number? :)

  • Terpaksa aku mengaku, Yeahhhh memang aku excited bulan ni sebab nak dekat Birthday aku pun. HAHA kalau nak wish or bagi hadiah tu boleh la prepare siap-siap. :P #justkidding


Okayyy lah. Kena study untuk test Chemistry. Hari Khamis balik Raya Haji. Excitedddd!
Buuubooiii!


Tolong jangan percaya statement aku yang kedua dari bawah tu. ^__^

8 899 ohsemm people!:

Boo said...

ececece sukanyer dia..hik3
nntkan wish aku ek..ahaks
tp part tung yg xthn tuh?? ahaks
toi ka? =p

ezne ezureen rashid said...

hang baik suh aku pecaya yang tuh.. aku nak prepare hadiah siap2!!

♥ the Dutchess said...

Boo : HAHAHA aku tungguuuu :P up to youuuu nak percaya ka dak. weeheeee

♥ the Dutchess said...

Ezne : Hehehehe :D hadiah birthday ka hadiah tunang???? *___*

ezne ezureen rashid said...

hadiah dua dua pun lehhhhhhhhhhhhhhh.. mau tunang aku nak bagi besaq skit!! hehehhe

♥ the Dutchess said...

Ezne : HAHA xdak lahhhhh. :P
hadiah besdayy cukup. ngeeee~

Boo said...

hahahaha sbb ang kwn lma aku..
so aku pcya je lah..ahaks
wakakakakakaka

♥ the Dutchess said...

Boo : Hehehehehe. Insyaallah wei :)

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)