Thursday, November 24, 2011

Terima kasih oppa! | Dream come true

Assalamualaikum..

Birthday kali ni aku celebrate bersama Yusrin walaupun ketiadaan family di sisi. Tetiba dah rasa tua sambut berdua saja, tanpa family. Umur baru masuk 20 kot. Wuuuhuuu. 
Our destination was Sunway Pyramid. Jauhhhhh gila habaq kat hang! =.=" Tapi itu tidak mengapa, sebab most memorable memories built there! :)

Aku penat nak story panjang, benda sweet-sweet let me keep it inside my heart :)


Sampai-sampai ja kami menuju ke cinema. Sebab Yusrin mengidam lama dah nak tengok REAL STEEL. Serious BEST! Tak rugi, macam nak tengok sekali lagi. Moral values banyak dipaparkan. Good!


Yusrin cakap wajib tangkap gambar dekat sini :)
Kejap aku photog, kejap dia. Ciannya. Hehe

Ferris wheel dalam mall. Cool!


Tadaaaaaa! My fantasy dream come trueeee! *___^

Peashhhhh peashhhh! EXCITED

Ehemm. Gloves kami sama. Sweet kannn :)

No pic in skating area.
Tapi kami tangkap jugak :P wee!


Ehemmmm ternyata aku terer skating sikit dari Yusrin. HAHA skill roller-blade dahulu kala berjaya di aplikasikan. Muehehe! Syok gelak sampai terkoyak telinga tengok telatah dia. Sanggup la bertahan jugak, control macho kan :P Pastu ada official photog mendekati kami, dan dia nak tangkap gambar kami. Wahhhh! 14 poses jugak berjaya ditangkap. Macam-macam style. Mula-mula rasa malu sebab public duk usha, tapi kami buat cool jaaa! Rupanya satu gambar RM30. Okayyyy, atas perbincangan bersama dengan hati yang robek, kami decide beli gambar paling romantik sahaja.


This is it;


"will you marry me"
YES.

Gambar ni nampak retard sebab aku tangkap gambar dari gambar. So, paham-paham ja lah -__- But still, i love this pic! Yusrin serious tanpa segan silu tanya aku hot question macam tu, aku yang blushing sampai melting ais kat situ. Hehehe. Nak tampal gambar ni depan meja, tapi nanti aku duk angau pulak. Bahaya @__@ Study terpesong haaaa!


Then, kami mengisi perut yang lapar di Ayam Penyet Express. Harga standard la jugak, tapi sodapppp! Kuah pedas sikit. Indonesian food mmg macam tu kot. Memang first time untuk aku, tapi Yusrin dah kerap makan ayam penyet dekat Johor.

Duta baru Ayam Penyet ^___^ hihi


Lemon tea panas terbaik lepas main sejuk-sejuk.
Nyumm nyumm



Hantu makan dan pencinta sirap bandung ~_~"

Lepas tu melantak aiskrim BR, nyummmmmmm! Walaupun kek birthday tidak ada tahun ni...sedih T___T  Kaki kami cramp, seriously sakit sangat lepas skating. Tu la, masing-masing konon terer =.=" Tapi Yusrin kuat ja semangat sebab nak belikan hadiah untuk aku. Macam nak nangis, terharu. Oh, sebelum bertolak balik kami tengok movie Shark Night 3D pulak. Scary! Errr, dan terlalu seksi seksa. Never mind, aku tak tengok sangat pun sebab asyik tutup mata #___#

Last words from me to you :

Dia cakap saya cantik. Ehehe!

 Terima kasih Yusrin Faiz.
Terima kasih sebab jauh datang dari UTM Skudai Ke UPM Serdang.
Terima kasih sanggup kalut datang walaupun baru lepas test.
Terima kasih bawak saya ke Sunway Pyramid yang jauh sangat.
Terima kasih sebab make my dream come true.
Terima kasih kita enjoy ice skating macam Jun Pyo & Jandi.
Terima kasih belanja makan Ayam Penyet super sedap.
Terima kasih belanja ice cream Baskin'Robbin, pengganti kek.
Sebab kedai kek tak jumpa!
Terima kasih untuk handbag cantik tu. I really love it. :)

I love you, from 4 years before until now.
Insyaallah.


14 899 ohsemm people!:

nana hunny said...

entry paling best! sumpah ini sweet..weee!! caya lar rumet..
happy ending my sweet darla :')
aminnn

♥ the Dutchess said...

Nana : Tenkiuuu yangg :) sweet lagi dalam memories!

insyaallah...aminnnnn. Doakan~

MISS LANZA said...

ehemmm..ta sweet pun laaa...aku pula angau tengok hampa dua..hik3 jgn gado2 lagi tau..kalau tak..dua dua aku cepuk laju2..newayyy..semoga kekal hingga akhir waktu..hehe comel btl..!

♥ the Dutchess said...

Miss Lanza : Hihihi.. insyaallah tiap hari gaduh :P HAHA cepuk yusrin sorang cukup arrr.

Thanks! hehe aku mmg comel :P

farhanasyakirah said...

wahhh ! bila abang ipaq ceik romantik ! hahaha. nway ,mmg sweet pun ! hahahha. tp adikmu ini akan buat besdaynya yg ke 20 nti lebih jauh SWEET drpd nih. tggu lah. WERRKKKK !! hahahaha

♥ the Dutchess said...

Farhanasyakirah : Haha, jeles letteww :P elehhhhh, nak jugak dia pun! ~

wekkkkkkkk!

♥Intan♥ said...

onyonyonyoooooooo omeyyyy ;D

NiaSuriAnnie said...

Aku sronok baca ni..:)walaupun farah dh crita..so sweet..
Semoga berbahagia bersama hingga akhir hayat..Insyaallah..

♥ the Dutchess said...

Intan : onyonyonyonyo thankssss! hehe *__^

ezne ezureen rashid said...

tudiaaaaaaaaaaaaa sweet!!

♥ the Dutchess said...

ezne ezureen : tudiaaaaaa thanks!! :D

♥ the Dutchess said...

NiaSuriAnnie : Thanks su! insyaallah :)

The Bahiyah Rahman said...

ni entry paling sweet okayyy. sumpah!
nak tgk handbag tuuuuwwww :P

♥ the Dutchess said...

Bahiyah : hehehehe besa ja, mna da sweet! :-) ehh,malu la nak tnjuk.mueheheh

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)