Tuesday, November 8, 2011

Update - Raya Haji

Assalamualaikum.

Macam mana raya? Macam tak berapa-best kan, bagi aku la. Mungkin masing-masing dah besarrr. Hambar betul. Tapi aku dan adik-adik aku still buat raya kami macam syokkk gila. Lagi syok dapat duit raya dari Tok. Sayang tok! Muehehe.


Kebetulan pakat couple warna. Comel betul!

Errr gambar tak best, tapi nak upload jugak.

Mat ijat excitedd nak pakai butang blinkblink. HAHA

Adik gua yang COMEL. Farhana

Entah >.<

Makcik gila glam. Nasib baik kiut miut. Hehe

Kiri tu kakak, kanan tu adik. LOL.

Gaya Ustazah Pilihan. Hihi

Okayyy wajib tgkap gmbar dengan Tok sayanggg.

Makcik pun nakk jugak. Fineeee =.=

Putera kesayangan yang manja sakan,
diiring dengan basikal utk ke kereta. Haiyoooo

Adik aku memang comel. Eh lagi hensem dengan rambut spike.
Apa motif tutup mata -___-

Mat ijat buat muka playboy -___-"

Kakak pun nak jugak gila glam. Ehehe

Mama & Mat Ijat.

Farah & Farhana

Micro micro lahh sangat

Nenggggggg nengggg >.<

Eh awek cun mana ni? Huahuahua

Boyprennnn kecik gue.

Thats all. Kan dah cakap kami syok sendiri. Meaningless gambar raya haji. Hmm.
 Buubooiiii!

Dutchess said : Alhamdulillah result test Chem menggembirakan! *shuffle dance*

4 899 ohsemm people!:

The Bahiyah Rahman said...

awek cun mana ni??haha

Woofer Storm said...

cntik tempat tu...

♥ the Dutchess said...

Bahiyah : HAHA. awek kuala perlis lah :P

♥ the Dutchess said...

Woofer Storm : Kuala Perlis mmg cantik :)

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)