Friday, November 18, 2011

Wahai Anonymous, this is for you.

Assalamualaikum.


Hari ni punya entry memang khas untuk awak wahai Anonymous. Terima kasih sebab banyak sangat nama kau dekat Formspring aku, dan aku rasa kau adalah orang yang sama sebab soalan kau asyik berulang-ulang selama 4 bulan sudah sampai sekarang. Aku dah tak tahan.
#bosannakjawab

Memang lah dekat Formspring aku tu kau boleh tanya anything, sebab memang aku akan jawab. Tapi, perlukah soalan peribadi dan childish ditanya bertubi-tubi? Tak bertubi sangat lah, sebab Anonymous ni stalk belog aku dua minggu sekali ja kot.(sebab 2 minggu sekali keluar la soalan dia).

Okay, untuk puaskan hati kau. Aku jawab direct semua soalan kau kat sini. Wah special ni! HAHA. #claphands

Soalan-soalan agak berbunyi annoying : "Bf sekarang sape????" "Ko sekarang ngn sape?" "Dah takde org lain ker?" "Boleh mintak tolong sangat tak" "Kenape asyik DYE?" 
See, soalan banyak macam ni ja, cuma tukar susunan ayat. Bosan lah wei.

Mari aku jawab dengan jujurnya.

Kau boleh bukak link "About" dekat atas header aku tu, kau boleh tengok aku dengan sapa sekarang ni. Aku rasa kau dah kenal kot sebab tu kau asyik tanya soalan bangang. Nama dia Yusrin Faiz. Nama glemer aku bagi Mr.Y. Kami dah kenal berkawan 5 tahun, dah bersuka berduka 4 tahun sejak sekolah menengah lagi. Boleh cakap ni cinta monyet aku. Insyaallah, kalau jodoh panjang ini jadi cinta sejati aku. Amin.

Ni zaman malu-malu kucing ; skemanya boyprenn aku. bagi tag ja.
HEHE

Pantai mana tak dilanda ombak. HAHA. Motifnya adalah kami pernah terputus akibat khilaf masing-masing. Tapi, sebab dia adalah bestfriend aku dan juga peneman setia, he did came back to me Alhamdulillah. Aku pernah try kawan dengan lelaki lain, tapi still tak sama. No one can stand me like he always do. :) Positivity!

Pernah kawan dengan lelaki lain, tapi jahat sebab dia curi gambar FB aku. Tu aku benci FB. Ehhh ini selingan sahaja.

Kalau kau Anonymous sibuk tanya kenapa asyik dia, jawapannya IKUT SUKA HATI AKU LAH :D
Just please doakan jodoh kami. Kan lebih elok macam tu.

I miss them!

Tadi aku check Formspring, ada lagi. Tapi aku dah malas nak respond. Alahai #____#
I think I know who you are, dear.

7 899 ohsemm people!:

nana hunny said...

apa yang dapat saya simpulkan adalah , itu sebenarnya stalker yg jelous dgn kebahagiaan anda..sekian terima kasih..hehe!

♥ the Dutchess said...

Nana : haha..mcm2 manusia.. Takleh tgk org happy kot *____~

ezne ezureen rashid said...

bodo punya soklan.. entah2 pompuan kan?? bengong.. sakit hati aku baca jenis gini.. nak kata dia x follow blog hang xkan dia nak tanya bertubi2 kan? dah taw buat2 xtaw.. geramm geramm

♥ the Dutchess said...

Ezne : tu la aku rasa ni Cik Anon kot. hahaha xtau la kalau laki pun ada sibuk semacam ni #__#

mungkin dia tak follow. tu xpaham2. haiyooooo.pening

dan aku rasa2 mcm kenai sapa dia ni. entahhhhhh >.<

msrh's said...

sabar ye! stalker mmg macam tu :O btw , upm ey? same! hee

♥ the Dutchess said...

msrh's : hehe. tgh sabar lah ni :)
yuppp upm :D

Boo said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)