Sunday, December 18, 2011

Bila otak dah letak dekat lutut ;

Assalamualaikum.

Amat jijik bila baca berita macam ni. Dulu-dulu mesti SPM result gempakk, sampai Petronas boleh taja sampai Dublin. Okay, Dublin tu weh! Aku jealous. Tapi bila dah tengok benda jijik macam ni, alhamdulillah, bersyukur aku belajar dalam negara sendiri sudah. Yang penting tak malukan mak bapak,  ingat asal usul, yang penting pegang pada agama. Semoga sedar wahai saudara. Kembali kepada kewarasan, masyaallah! Kasihan ibu bapa yang membesarkan, dan ingin kau berjaya. Jahilnya manusia.


Berita rujuk sini : Budak pintar, Budak Petronas

Sedih sangat, kesian mak ayah yang taruh harapan. BERKECAI. Astaghfirullah

2 899 ohsemm people!:

missina said...

tulah pasal kan,,bila nafsu melebihi akal,,,err rupanya akak budak pintar tu ye,,heee,,skg akak komen kat budak comel pulak,,^_^

♥ the Dutchess said...

betol3!


hehehe, just tagging. memang pintar! ;) hee

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)