Monday, December 5, 2011

Happy Birthday Bestfriend a.k.a Twin!

Assalamualaikum.

Hari ni hari lahir kawan aku. Kawan baik aku, boleh dikatakan kembar juga. Sebab itu yang asyik diperkatakan orang. Oh, aku tak kisah apa pun, sebab aku sayang hang, Aliaa, anak kepada pakcik Anzian. HAPPY 20th BIRTHDAY ALIAA! 

Ehem.. Meh aku nak nyanyi special untuk hang! :D



Seng il chook ha hamni da~~

Seng il chook ha hamni da~!
Sa rang ha nuen Aliaa Anzian,
Seng il chook ha hamni da!!



Saranghaeyo Ahjumma! ♥

Terima kasih sebab hang selalu jadi bahu untuk aku luah macam-macam,
Terima kasih sebab jadi bestfriend aku dekat sini, jadi peneman setia,



Terima kasih hang tak pernah berkira apa pun dengan aku,
Terima kasih ada time aku kecewa menangis gelak tawa,



Terima kasih doakan aku bahagia,
Terima kasih sebab sentiasa ada.

Aku ada, kerana hang ada :) 




Important note to Aliaa :

Cepat-cepat lah jumpa lelaki idaman, usah mencari sangat. Mungkin dah ada depan mata :)
Dah 20, ehh kita muda lagiiii :P Semoga hari-hari mendatang lebih diberkati Allah,
dimurahkan rezeki.
Kuatkan hati, jangan duk teriak sangat, buruk muka tu. Hang kena kuat, baru aku kuat!
Makan tauge banyak-banyak, baru boleh tinggi sama aku. HAHA


Harap hang suka kad special yang aku buat, maaf aku tak sempat beli hadiah lagi untuk hang. Tak adil hang bagi hadiah awal dekat aku dulu. Huuuu. Terima kasih sahabat! ^___*

1 899 ohsemm people!:

nana hunny said...

terharu bace!! sweet 20 alia..

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)