Tuesday, December 6, 2011

Ohh Miura.

Assalamualaikum.

Setalah diteliti kesemua exboyprennn dan boyprens terkini,
aku pilih Miura Haruma untuk setia.
Maafkan aku Lee Min Ho dan juga Choi Si Won.


Sebenarnya, recently aku tengah melayan ini ;

Samurai High School

Miura ni pelakon terhebat untuk Jepun, bagi aku.
Lihat sahaja kepada cerita Koizora dan juga Gokusen.
Ahhhhhh! Hebatnya dia *_____^

Kepada yang tak tahu, sila buat head-banging dekat dinding.
Tak up to date! Ish ishh ishhh


Tengok kehenseman Miura terselah di sini. *melting*
Aku suka sangat kening lelaki macam ni. HOT!


Ololololo comelnya. 


Dalam Samurai High School, Miura bawak watak lawak-comel-hensem
at the same time.
Mochizuki Kataro.
Kan ohsemmm. Eh terlebih ohsemm sangat aku rasa.
Cuma heroin tak comel, dah la nama Nagasawa.
Tak comel. Huhhh.


Aicehhhhhh! Samurai main mata pulaks. Maluuu lah. ^___^

Lee Min Ho dan Si Won pun kening seksi ala samurai macam Miura jugak. Sebab tu aku minat.
Tapi, aku rasa Miura lagi comel.
HAHA ok byeee


2 899 ohsemm people!:

farhanasyakirah said...

erghhh !!! mana buleh amik owg yg ana minat dahh ! kakak sajaaa ! dengkii. huhh. ana tk minat un lee min ho kakak. ggrrrrrrrrr/ bnci bnciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

♥ the Dutchess said...

farhanasyakirah : Hewwhewwhewww :D
no comment~ LALALALA

Post a Comment

Komen la budak Comel! :)